به گزارش تابناک : خسرو ارتقائی گفت: در آخرین بازدیدی که آقای طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در دههه فجر از شهر جدید هشتگرد داشت موضوع ایستگاه دانشگاه خوارزمی را جویا شدم.

ارتقائی افزود: گویا دوستان در مورد اجرای ایستگاه دانشگاه خوارزمی به عنوان یک ایستگاه مسافرگیری نه ایستگاه مشابه انتهای خط در هشتگرد که مفصل است موافقت دارند.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه به شکلی خواهد بود که دانشجویان بتوانند سوار و پیاده شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در پایان تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در طرح انجام شده و در آینده با تامین اعتبار اجرا خواهد شد.

پیشتر علی کاتبی مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی از مخالفت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با ساخت ایستگاه دانشگاه خوارزمی علی رغم موافقت وزیر راه و شهرسازی و همچنین پایبندی این دانشگاه به تمام تعهدات از جمله واگذاری ۱۰ هکتار زمین به پروژه قطار تهران-کرج-هشتگرد خبر داده بود.

وی به ایسنا گفته بود: مسئولان شرکت عمران شهر جدید پیشنهاد احداث ایستگاه بهشت سکینه به جای دانشگاه خوارزمی را به شورای فنی ارائه کرده‌اند.

گفتنی است اجرا شدن این تصمیم می‌توانست ۱۵ هزار دانشجو، هیئت علمی و کارکنان دانشگاه خوارزمی و همچنین ۱۵۰ هزار نفر از مردم کمالشهر و حصارک را تحت تاثیر تبعات منفی خود قرار دهد.