امام جمعه اقلید:عدالت اجتماعی که مقام معظم رهبری نیز تأکید بسیاری بر آن دارند، سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی کرد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود» اظهار داشت: مردم این فرمایش را در عمل نشان دادند.

وی اظهار داشت: مردم مهر تأیید دوباره‌ای بر نظام اسلامی زدند و در عمل ثابت کردند که هیچ نظامی را بهتر و از این نظام نمی‌دانند و پای نظام ایستاده‌اند و دست رد بر سینه نامحرمان زده و می‌زنند.

طالبی با بیان اینکه مردم با تأیید و اثبات اینکه ولایت مطلقه فقیه و رهبری‌های مقام معظم رهبری برای آن‌ها یک اصل مهم است و همیشه با امام و رهبری می‌مانند، افزود: دفاع از خون شهدا برای مردم ایران یک اصل تفکیک‌ناپذیر از انقلاب اسلامی است و با آن همواره در حرکت هستند.

امام جمعه اقلید تصریح کرد: مردم نجیب ایران اسلامی ثابت کردند که پای تعهد و عهدی که با امام (ره) و رهبر معظم بسته‌اند، ایستاده‌اند و محکم‌تر از گذشته به پیش می‌روند.

طالبی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: استقامت و پایداری در برابر استکبار و حاکم شدن عدالت اجتماعی از پیام‌های اصلی 22 بهمن امسال بود.

خطیب جمعه اقلید با بیان اینکه مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند، بر لزوم تلاش و همت جهادی برای رفع مشکلات آن‌ها در زمینه مسکن، اشتغال، ازدواج و... تأکید کرد و گفت: وعده‌های سر خرمنی به درد مردم نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه مردم از دزدی برخی از خائنان، خیانت برخی از افراد، رانت‌خواری، حقوق نجومی، واسطه‌گری برخی‌ها برای دنیا و... خبر دارند، اظهار داشت: با توجه همت و حضور مردم در برهه‌های مختلف نظام لازم است که عدالت اجتماعی که مقام معظم رهبری نیز تأکید بسیاری بر آن دارند، سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه اقلید به سهامی که برخی از مردم اقلید در موارد مختلفی چون فولاد و... خریداری کردند اشاره و با بیان اینکه امروز این افراد نگران سرمایه‌هایشان هستند، از مسؤولان استانی خواست که به اقلید آمده و پاسخ قانع‌کننده‌ای به مردم دهند تا این‌گونه نگران سرمایه‌هایشان نباشند.

خطیب جمعه اقلید به بلاتکلیفی حدود یک ساله مجتمع گوشت این شهرستان اشاره و عنوان کرد: اگر بنا براین بود که کشتارگاه سنتی قبلی دوباره احیا شود، احداث و تأسیس کشتارگاه صنعتی چه معنایی داشت؟

طالبی در بخش دیگر سخنان خود به شهادت جان‌سوز حضرت زهرا (س) اشاره و با تسلیت این ایام و تأکید بر لزوم دقت و بصیرت و هوشیاری در درک حقایق از دل تاریخ و روشنگری در زمینه ماهیت شیعیان انگلیسی و آمریکایی یادآور شد: برخی افراد ائمه (ع) را وسیله تکدی گری و دکانداری خود قرار دادند و به بهانه آن به دنبال مخالفت با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود به میزبانی اقلید از 6 شهید گمنام در روز 30 بهمن‌ماه جاری اشاره کرد و با بیان اینکه شهیدان حق داران واقعی ما هستند، همراهی و حضور پرشور مردم و مسؤولان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین تشییع پیکر مطهر این شهیدان گمنام را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار