دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان گفت: محمدرضا عسکرپور از لارستان عنوان سوم پیکارهای کشتی آزاد مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان کشور را از آن خود کرد و به عنوان تنها نماینده فارس به اردوی تیم ملی راه یافت.
کد خبر: ۵۶۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 17 February 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:عبدالنبی عسکری زاده امروز با اعلام این خبر افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور اول رقابت ها موفق شد محمد پاپی زاده قهرمان گروه «ب» جوانان کشور از خوزستان را با امتیاز عالی از پیش رو بردارد و در دور دوم مقابل علی فغانی دارنده مدال برنز مسابقات عمومی کشور از مازندران در حالی که شایستگی پیروزی بر این حریف را داشت در اثر یک غافلگیری تن به شکست داد.

وی افزود: عسکرپور در دور سوم برابر علیرضا رحمانی مقدم از استان لرستان که مدال نقره رقابت های عمومی کشور را کسب کرده بود قرار گرفت و موفق شد در یک کشتی نفس گیر و تماشایی این کشتی گیر را با حساب ۳ بر دو مغلوب کند.

دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان خاطرنشان کرد: این کشتی گیر لارستانی در دور چهارم رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور مقابل سجاد چهاردولی حریف ریزنقش همدانی که نشان نقره مسابقات قهرمانی کشور گروه «الف» را آن خود کرده بود با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به جمع سه نفر برتر این پیکارها صعود کرد.

عسکری زاده اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور در کشتی پنجم خود با امیرحسین مقصودی دارنده نشان طلای پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان جهان از توابع تهران کشتی زیبا و نزدیکی را برگزار کرد و در حالی که تا ثانیه های پایانی با حساب یک بر یک از این کشتی گیر پیش بود درعین ناباوری نتیجه این مسابقه را با حساب ۳ بر یک واگذار کرد و پس از کشتی گیران توابع تهران و مازندران بر سکوی سوم وزن ۶۵ کیلوی این رقابت ها ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: علی اکبر عسکرپور رییس هیأت کشتی شهرستان لارستان و داود عسکرپور قهرمان لارستانی کشتی آسیا به ترتیب مربی و سرپرست تیم کشتی آزاد جوانان استان فارس در این دوره از پیکارها بودند.

دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه این کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها سهمیه استان فارس در این مسابقات حضور داشت و در اولین سال رده سنی جوانان درخشان ظاهر شد، ابراز داشت: محمدرضا عسکرپور عضو چندین ساله تیم ملی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران است که چندین مدال مسابقات قهرمانی کشور را در کارنامه افتخارات خود دارد و عضو تیم ملی ایران در جام بین المللی شاهد بوده است.

عسکری زاده با بیان اینکه این کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها نماینده استان فارس در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا می کند، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسوولان ورزش لارستان و فارس، محمدرضا عسکرپور همچنان در کشور برای این شهرستان افتخارآفرینی کند و در میادین بزرگ بین المللی بدرخشد.

وی سطح این پیکارها را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: تعداد زیادی از قهرمانان کشتی جهان و آسیا در این مسابقات از دور رقابت ها کنار رقتند و موفق به کسب مدال نشدند که این امر نشان از سطح کیفی بالای رقابت های انتخابی تیم ملی بود.

دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان اذعان داشت: پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با حضور ۹۴ کشتی گیر از ۲۱ استان کشور و با برگزاری ۱۸۱ مسابقه در ۸ دور، روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به میزبانی سالن امام علی (ع) شهرستان سیرجان استان کرمان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار