با ورود ریزگردها و آلودگی هوا
چندی پیش حسین محمدی مدیر کل محیط زیست استان البرز گفته بود که از ابتدای سال جاری 10 مورد ورود ریزگردها به آسمان البرز گزارش شده که منبع 2 موج، ریزگردهای خارجی و منبع 8 موج دیگر، ریزگردهای داخلی است.
کد خبر: ۵۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 04 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز امسال یکی از خشک ترین سال ها را تجربه کرده و از نوروز تا امروز، بارندگی اندکی در این استان شاهد بوده ایم.
این امر آثار مخرب زیست محیطی بسیاری بر جای گذاشته که بخشی از آن مربوط به افت منابع آبی زیرزمینی، خشک تر شدن سطح خاک و بالاخره جولان ریزگردها است.
از ابتدای سال جاری تاکنون بارها مردم استان البرز شاهد ورود ریزگردها و افت محسوس کیفیت هوا بوده اند و باز هم مدیر کل اداره هواشناسی این استان خبر از ورود توده ای دیگر از گرد و غبار به آسمان البرز داده است.
منصور رحمانیان به رسانه ها گفته است که آسمان استان البرز در دو روز آینده همچنین بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در دو روز آینده آسمان البرز کمی ابی تا نیمه ابری و در بعد از ظهر با وزش باد نسبتا شدید و گردو خاک همراه خواهد بود.
بر این اساس در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری هوای البرز برای گروه های حساس ناسالم خواهد بود.
این در حالی است که چندی پیش حسین محمدی مدیر کل محیط زیست استان البرز گفته بود که از ابتدای سال جاری 10 مورد ورود ریزگردها به آسمان البرز گزارش شده که منبع 2 موج، ریزگردهای خارجی و منبع 8 موج دیگر، ریزگردهای داخلی است.
بنابراین دیگر نمی توان آلودگی هوا را به عملکرد دیگر کشورها گره زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار