عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید در بسیاری از حوزه‌ها ازنظر نخبگان و کارشناسان استانی استفاده کنیم و نقشه پیشرو در بخش کشاورزی را زیر نظر نخبگان تدوین کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم؛  احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم گرامیداشت روز مهندس که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایجاد رابطه پایدار بین دانشجویان و بخش صنعت اظهار داشت: باید برای رسیدن به اقتصادی پایدار و حل معضل بیکاری ارتباط بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را با بخش صنعت با برنامه‌های جامع مدیریت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استفاده بهینه از مهندسان در بخش نظارت بر اجرای قوانین هم می‌تواند در درست اجراشدن قوانین کمک‌کننده باشد و در جهت اشتغال‌زایی حرکت به جلو به‌حساب بیایید.

وی به تصویب قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: متأسفانه بعضی از قوانین بسیار سخت اجراشده و استان قم که در خیلی از طرح‌ها پایلوت کشوری است باید در اجرای این مصوبه نیز پیش‌قدم شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان پیشنهاد تشکیل کمیته نظارتی متشکل از نمایندگان سازمان کشاورزی، صنعت و محیط‌ زیست تصریح کرد: با طراحی بسته‌های انگیزشی و تشویقی برای اجرای قوانین مرتبط با حوزه کشاورزی و حفظ محیط زیست و تشکیل کمیته نظارتی در استان بر اجرای قوانین نظارت داشته و هرلحظه عملکرد استان رصد شود.

وی  ابراز کرد: کاهش تصدی‌گری در قانون برنامه‌وبودجه یکی از مباحث مهم بوده و در بودجه سال 1397 به‌صورت جدی به آن توجه شده تا دولت به سمت کوچک شدن رفته تا دولت بتواند تنها به کارهای حاکمیتی و نظارتی بپردازد.

 وی یکی از موضوعات مورد اهمیت در استان قم را فاضلاب دانست و ابراز کرد: باید سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی هر چه سریع‌تر برای پساب فاضلاب استان فکر کرده تا بتوانند از آن بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

امیرآبادی به لزوم ورودان جی اوهای مردمی در پذیرش مسئولیت‌ها اشاره کرد و گفت: باید در بسیاری از حوزه‌ها ازنظر نخبگان و کارشناسان استانی استفاده کنیم و نقشه پیشرو در بخش کشاورزی را زیر نظر نخبگان تدوین کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار