رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری خبر داد
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: مشکل اساسی و دیرینه مردم در بحث اختلاف اراضی بین دولت و مردم و بین مردم و مردم است که در نظر داریم با پروژه حدنگاری که با آن در طی دو سال آینده تمام کشور نقشه برداری شده و مرز زمین‌های منابع ملی روشن می‌شود این مشکل مردم را برطرف کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، خلیل آقایی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی، با اشاره به اهداف سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، اظهار کرد: در نظر داریم در سال آینده با سپردن عمده کار به مردم از گرفتاری و مشکلات آن‌ها در بخش منابع طبیعی بکاهیم و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده است مثمر ثمر باشیم.

وی با بیان اینکه عرصه کشور عرصه منابع طبیعی است، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در سال 97 عنایت و اعتبار ویژه‌ای نسبت به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری دارند که امیدواریم با بهره‌گیری از رهنمودهای مراجع عالی‌قدر در راستای خدمت به انقلاب اسلامی موفق باشیم.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به افزایش 100 هزار هکتاری نهال کاری در سال آینده، عنوان کرد: در سال آینده در نظر داریم 27 میلیون اصله نهال بکاریم و در همین راستا نیز 10 میلیون از نهال‎ها را در میان مردم توزیع خواهیم کرد تا در برنامه بیابان‌زدایی از ظرفیت آن‌ها نیز استفاده کنیم.

وی از بیابان‌زدایی 30 هزار هکتاری در استان خوزستان یاد کرد و گفت: مشکل اساسی و دیرینه مردم در بحث اختلاف اراضی بین دولت و مردم و بین مردم و مردم است که در نظر داریم با پروژه حدنگاری که با آن در طی دو سال آینده تمام کشور نقشه برداری شده و مرز زمین‌های منابع ملی روشن می‌شود این مشکل مردم را برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار