رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از افزایش ۱۰۰ هزار هکتاری نهال‌کاری در سال آینده یاد کرد و گفت: استان قم از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای افزایش پوشش گیاهی برخوردار است.
کد خبر: ۵۷۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، خلیل آقایی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی، با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی وظیفه‌های متعددی به عهده‌دارند، اظهار داشت: امیدواریم با بهره‌گیری از رهنمودهای مراجع عالی‌قدر و استفاده از مشارکت‌های مردمی که امروزه در حوزه منابع طبیعی به‌صورت گسترده دنبال می‌شود به رسالت‌های خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های دولتی برای بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی استفاده شود، مطرح کرد: مقام معظم رهبری انتظارات ویژه‌ای از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری داشته و یک رسالت سنگین را به عهده این سازمان گذاشته است و در همین راستا این سازمان با یک برنامه منسجم به دنبال مقابله با ریز گردها، حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی در سال آینده است.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از افزایش 100 هزار هکتاری نهال‌کاری در سال آینده یاد کرد و گفت: استان قم از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای افزایش پوشش گیاهی برخوردار است که اگر یک برنامه منظم و دقیق داشته و افق‌های مهم را مدنظر بگیریم می‌توانیم گام بزرگی در پوشش گیاهی این استان برداریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار