نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: انسان از دو خصلت انس و فراموشی بهرمند است و انس با خداوند متعال و قرآن بهترین دلبستگی برای انسان است.
کد خبر: ۵۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 01 March 2018

به گزارش تابناک،حضرت آیت الله "مصطفی علما" روز پنجشنبه در نشست درس اخلاق مدیران و همچنین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: خصلت فراموشی خود یک نعمت بزرگ برای انسان محسوب می شود که با آن می تواند مصائب و گرفتاریها ما نند جدایی و از دست دادن عزیزان را فراموش کند و زندگی عادی خود را انجام دهد.

وی افزود: نعمت دیگر انس است که خداوند به انسان عطا کرده است و انسان با انس به زن و بچه ، کار و اموال خود می تواند لذت بیشتری از زندگی خود ببرد اما بهترین انس با انسان که هرگز مانوس آن از بین نخواهد رفت و ماندگار است انس با خداوند متعال است.

وی گفت: نماز های پنج گانه و مستحبات همه برای انس با خداوند است خداوندی که ثروت واقعی ، سعادت واقعی و همه چیز در نزد اوست .

وی افزود: تمامی اعتبار های دنیایی نظیر پس و مقام هرچند که بالا مرتبه باشد از بین خواهد رفت و مدتی بیش طول نمی کشد اما اعتبار و درجاتی که انسان از ارتباط و انس با خداوند کسب می کند هرگز از بین نخواهد رفت و ماندگار است.

در پایان این نشست از دستگاههای برتر استان در بحث نماز تجلیل شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار