رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم گفت: باید این لباس پوسیده تنگ‌نظری را قامت شهر قم درآورده و افق‌های نگاهمان را وسیع نموده تا شاهد پیشرفت و تغیر و تحول چشمگیری در قم باشیم.
کد خبر: ۵۷۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی نژاد با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید مردم خانواده من هستند و محبوب‌ترین افراد نزد من نیز کسانی هستند که با مردم مهربان‌تر و در برآوردن نیازهای آنان کوشاتر باشند.

وی خدمت به مردم را اساس کار مدیران و مسئولان دانست و افزود: باور این حقیقت که خدمت اساس کار مسئولان و مدیران است از دانستن آن مهم‌تر بوده و چه‌بسا بسیاری از اعتقادات را می‌دانیم ولی به دلیل باور نداشتن در عمل به آن دچار مشکل می‌شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با اعتقاد به خداوند می‌توانیم کارهای بزرگی را برای مردم انجام دهیم، همان‌طور که پیروزی انقلاب ما و موفقیت‌های هشت سال دفاع مقدس نیز درنتیجه همین ایمان و باور الهی حاصل‌شده است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه خاطرنشان کرد: مسئولان کشور با کارنامه درخشان خود در انقلاب و جنگ، امروز نباید در بحث مدیریت شهری و مشکلات اقتصادی احساس یاس و ناامیدی کنند، بلکه با در کنار هم قرار گرفتن و هم‌فکری می‌توان مشکلات را مرتفع کرده و جلوی ناکامی‌های بیشتر را گرفت.

مالکی نژاد وحدت را لازمه موفقیت شهر و استان معرفی کرد و گفت: اگر مسئولان شهر و استان وحدت داشته باشند حل مشکلات مردم این‌قدر طولانی نشده و روبه روز بیشتر نمی‌شود، اگر مسئولان به این نقطه برسند که به‌دوراز بحث‌های جناحی و گروهی که مردم از آن نفرت دارند برکنار هم باشند همه‌چیز حل می‌شود.

وی یکی از دلایل اساسی عقب‌ماندگی قم را روح تنگ‌نظری حاکم بر این شهر عنوان کرد و افزود: امروز باید این لباس پوسیده تنگ‌نظری را قامت شهر قم درآورده و افق‌های نگاهمان را وسیع نموده تا شاهد پیشرفت و تغیر و تحول چشمگیری در قم باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: مردم، امروز اقدام عملی از ما می‌خواهند، دوره‌ای که مرتب بگوییم باید این کار یا آن کار انجام شود منسوخ‌شده و باید با همان مدیرت جهادی که رهبر انقلاب هم‌بارها تأکید کرده به وسط میدان آمده و عمل‌گرایی را آغاز کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار