معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم سخاوتمند این استان تاکنون بیش از ۷میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 08 March 2018

بهروز شریف عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه زنگ جشن نیکوکاری امروز در تمام مدارس این استان نواخته شد، اظهار داشت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس در اسرع وقت توسط مرکز نیکوکاری تربیت آموزش‌وپرورش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم سخاوتمند این استان تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، افزود: هشت پایگاه این نهاد در تبریز و یک پایگاه نیز در هر شهرستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در روزهای، 17 و 18 اسفندماه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: جشن نیکوکاری چهارشنبه اسفندماه در مدارس، پنجشنبه 17 اسفند ماه در پایگاه‌های کمیته امداد در معابر عمومی و جمعه 18 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

شریف با اعلام اینکه جشن نیکوکاری با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" در آستانه سال نو با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری نماد مهرورزی است و فرهنگ احسان باید بین اقشار مختلف جامعه ترویج یابد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در ادامه از توزیع 350 هزار پاکت جشن نیکوکاری بین دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* از طریق تلفن همراه خود با واردکردن مبلغ موردنظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

شریف در پایان با یادآوری اینکه "همه ما در قبال نیازمندان جامعه مسئولیت داریم"، گفت: کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند نیازهای محرومان را تأمین کند و نیکوکاران و خیّران لازم است این نهاد را کمک کنند.

محمد کلامی نیز از افتتاح نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات مددجویان خودکفاشده این نهاد خبر داد و افزود: این نمایشگاه در 75 غرفه از 14 تا 27 اسفند در سالن آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر شده است.

وی ادامه داد: مددجویان توانمندشده این نهاد محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های فرش، لوستر، خشکبار، حوله‌بافی، منبت‌کاری، ظروف مسی، رنگ‌سازی، کتیبه سفالی، لوازم ورزشی، پوشاک، تولید کیف و عرقیات گیاهی به‌معرض فروش می‌گذارند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع کسب‌وکارهای کوچک در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اکنون 34 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستعد اشتغال هستند و درصدد هستیم با پرداخت وام اشتغال، مشاوره شغلی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان را به‌سمت اشتغال پایدار سوق دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار