مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور بیش از هزار نفر از پدران و ۲ هزار نفر از فرزندان معظم شهدا در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید جواد هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، اظهار داشت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور بیش از هزار نفر از پدران و 2 هزار نفر از فرزندان معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف تکریم مقام پدران و فرزندان معظم شهدا انجام می‌گیرد، گفت: زنده نگه‌داشتن راه شهدا، حفظ استقلال، آزادی و احیای امربه‌معروف نهی از منکر در جامعه از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم جمهوری اسلامی ایران را قدرت بزرگ منطقه در همه عرصه‌ها دانست و ابراز کرد: تبعیت از ولایت‌فقیه و ایستادگی در برابر ظلم و ستم دشمنان توصیه شهدا بوده و آن‌ها با اقتدا به امیرالمؤمنین(ع) در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کردند.

هاشمی با بیان اینکه امروز نیز مدافعان حرم در مسیر شهدا هستند، خاطرنشان کرد: شهدا برای دفاع از اسلام و مسلمین ایستادگی و در برابر استکبار مقاومت کردند، و دشمنان سیلی محکمی از ملت ایثارگر خوردند.

وی گفت: در قالب طرح سپاس از خانواده معظم شهدا سال گذشته در قم از هفت هزار و 121 دیدار انجام‌شده 3 هزار و 540 دیدار از خانواده معظم شهدا بوده است، امسال نیز تاکنون 25 دیدار از خانواده معظم شهدا صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به حضور 3 هزار و 375 نفر از والدین معظم شهدا در طرح پایش سلامت عنوان کرد: در سال گذشته از طریق 70 پزشک عمومی و متخصص والدین ویزیت شدند.

وی تعداد مراکز درمانی،‌کلینیکی و پاراکلینیکی تحت قرارداد را 132 مرکز در استان قم عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار