بعداز28سال
مدیر آموزش و پرورش ایوان گفت : مشکل روشنایی اردوگاه شهدای هفتم تیر خوران ایوان با صرف اعتبار 32 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل پس از 28 سال مرتفع شد
کد خبر: ۵۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علیرضا پناهی اظهار کرد: سال گذشته پس از بازدید مدیرکل و مسوولان اداره کل آموزش و پرورش از این اردوگاه مبلغ 520 میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز آن تخصیص یافت که 32 میلیون ریال برای روشنایی آن هزینه شد و 488 میلیون ریال باقی مانده نیز برای شهربازی،محوطه سازی روباز و تهیه برخی تجهیزات ضروری اردوگاه صرف شد.

وی ادامه داد: این اردوگاه مشکل های اساسی زیادی دارد که با نیازسنجی از سوی مسوولان و تزریق اعتبار رفع آنها بایستی در دستور کار قرار بگیرد و برای تکمیل طرح های نیمه تمام آن اعتبار زیادی مورد نیاز است که با توجه به اینکه تنها اردوگاه استان است باید مسوولان توجه جدی تری نسبت به آن داشته باشند.

وی افزود: در نقشه طراحی شده نخستین این اردوگاه، حدود 21 طرح برای پیش بینی شده که از این طرح ها در طی این 28 سال فقط نماز خانه ، سرویس های بهداشتی ، چند آلاچیق و یک استخر روباز نیمه تمام و یک باب ساختمان رستوران که نیاز به تعمیر اساسی دارد ، اجرایی شده است.

پناهی ابراز امیدواری کرد: با حمایت و همکاری مسوولان شهرستان و استان از ظرفیت های موجود اردوگاه برای دانش آموزان و عموم مردم استفاده شود تا در ایام تعطیلات مورد استفاده شهروندان قرار گیرد و هم اکنون تعمیر و به سازی رستوران از اولویت های این ارودگاه به شمار می رود.

وی از مسوولان خواست که اعتبار های مورد نیاز های اردوگاه در تخیصص اعتباراستانی دیده شود چرا که تنها اردوگاه فعال استان با ویژگی های مطلوب همین اردوگاه شهدای هفتم تیر خوران است تا در آینده بیشترمورد استفاده دانش آموزان استان و استان های همسایه قرار گیرد.

وی در پایان ازدست اندرکاران شهرستان خواست در ایجاد نظم و امنیت اردوگاه بویژه در زمان پذیرش اردوهای دانش آموزی ، آموزش و پرورش را یاری کنند.

این اردوگاه در سال 1366 با مساحت چهار هکتار زمین با مالکیت آموزش و پرورش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر این اداره 9هکتار زمین در ضلع جنوب و جنوب شرقی اردوگاه را از منابع طبیعی برای اجرای طرح های مد نظر خود خریداری کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار