معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 50 بقعه شاخص این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 07 July 2015
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 50 بقعه شاخص این استان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 50 بقعه شاخص استان خبر داد.

وی افزود: این ویژه‌‌برنامه به مناسبت فرارسیدن 19 رمضان مصادف با ایام شهادت حضرت علی (ع) و به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان در 50 بقعه و امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان امامزاده عبدالله (ع) را میزبان اصلی این مراسم در همدان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امامزاده عبدالله (ع) و تکیه ابوالفضل (ع) ملایر، شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند، امامزاده میرشمس‌الدین بهار، امامزاده پنج تن رزن، امامزاده جعفر (ع) کبودراهنگ و امامزاده عبدالله (ع) اسدآباد از دیگر امامزاده‌ها و بقاع شاخص استان در میزبانی این مراسم بزرگ معنوی هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه مداحی، سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و ... از جمله برنامه‌های این مراسم است، از مردم ولایتمدار همدان خواست در این مراسم بزرگ مذهبی شرکت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شب‌های قدر بهتر از یک‌هزار شب دیگر است، افزود: دعا و راز و نیاز، صیقل روح و جان مومن در این شب‌هاست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار