پرچم گنبد حرم نورانی حضرت رقیه(س) که نماد مقاومت و ایستادگی مردم سوریه در برابر گروه‌های تروریستی است به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.
کد خبر: ۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 18 February 2015

به گزارش تابناک، سیداحمد هاشم‌آبادی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و موفقیت‌های متعدد در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی، استکبار جهانی با همراهی و حمایت مالی برخی کشورهای منطقه، پروژه اسلام‌هراسی را در دنیا آغاز کردند.

وی با تقدیر از مجاهدت‌های صورت گرفته در برابر گروه‌های تروریستی در سوریه خاطرنشان کرد: خرسندیم که نخستین پرچم گنبد حرم حضرت رقیه (س)که همزمان با سالروز شهادت این دردانه حضرت سیدالشهدا (ع) بر فراز گنبد حرم مطهر در اهتزار بوده و نماد پایداری و از خودگذشتگی مردم سوریه و رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) است، در موزه آستان قدس رضوی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار داشت: این پرچم به رنگ قرمز و با نوشته یا رقیه (س) دوخته شده که پیام مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان سوریه را نیز به همراه دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این هیچ پرچمی بر روی گنبد حرم مطهر حضرت رقیه(س) قرار نداشت، اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد بازسازی عتبات عالیات جمهوری اسلامی ایران، نخستین پرچم بارگاه حضرت رقیه (س) به موزه حرم حضرت امام رضا (ع) اهداء شد.

وی گفت: سال گذشته نیز نخستین پرچم گنبد حرم نورانی پیام‌آور کربلا حضرت زینب کبری(س) به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار