رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی خبر داد
رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی از برگزاری مسابقات شطرنج جام اترک در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 08 April 2018

نقی هجرتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام اترک خراسان شمالی گفت: این جام همه ساله در رده های سنی آزاد و شرکت کنددگانی با امتیاز کمتر از 2 هزار 200 با نام جام اترک برگزار می شود.

رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی ادامه داد: مسابقات در نوع خودش در شرق کشور منحصر به فرد است و می تواند برای شطرنج بازانی که می خواهند رتبه و درجه بین المللی شان را تقویت کنند فرصت خوبی باشد و خودشان را در یک شرایطی که فدراسیون شطرنج نظارت کامل دارد و طبق استانداردهای لازمه است محک بزنند.

وی افزود: تمام قوانین فیلا را در این مسابقات اجرا خواهیم کرد.

هجرتی مطرح کرد: هیات شطرنج خراسان شمالی با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان از تمامی عزیزانی که در سطح کشور علاقه مند به این ورزش تفریحی، علمی، هنری هستند تقاضا می کند که در خدمتشان باشد لذا در این خصوص خوابگاه هایی را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته ایم که به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی عنوان کرد: این دوره از مسابقات روز 11 اردیبهشت سال جاری به میزبانی هیات شطرنج خراسان شمالی با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از تمامی عزیزان خواهش می کنیم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقه حتما قبل از اردیبهشت ماه ثبت نام خودشان را از طریق سامانه و پورتال اداره کل ورزش و جوانان و پورتال هیات که اعلام شده انجام بدهند تا در روزهای آخر با مشکل ثبت نام مواجه نشوند.

هجرتی افزود: همه عزیزانی که قصد دارند در این رخداد فرهنگی ورزشی ثبت نام کنند زودتر با شماره های 09155848522 آقای باغدار دبیر هیات شطرنج و شماره بنده 09153847512 تماس حاصل کنند و اقدام به ثبت نمایند و امیدواریم بتوانیم این رخداد فرهنگی ورزشی را برای استان به بهترین وجه برگزار کنیم.

رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی بر ثبت نام شرکت کنندگان تا قبل از 10 اردیبهشت ماه سال جاری تاکید کرد.

وی با اشاره به جوایز این دور از مسابقات گفت: حداقل 5 میلیون تومان جوایز برای این دوره از مسابقات پیش بینی شده است.

هجرتی در پایان افزود: بنده تاکید می کنم که این مسابقه برای تمام گروه های سنی آزاد اعلام می شود و با افتخار آماده میزبانی از تمامی شرکت کنندگان سراسر کشور هستیم و امیدواریم که بتوانیم در استان با حمایت های همه جانبه جناب آقای بهادری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی فضایی در شان استان ایجاد کرده و میزبانی خوبی را داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار