کلینیک صنعتی دانشگاه هرمزگان با حضور مسئولان مربوطه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 07 July 2015
به گزارش تابناک، دکتر علی‌اکبر شیخی در آیین افتتاح کلینیک صنعت دانشگاه هرمزگان اظهار داشت: این کلینیک با رسالت ارائه مشاوره تخصصی در حوزه‌هـای مختلف زیربنایی و صنعتی جهت رفع مشکلات و معضلات صنایع با استفاده از اساتید، پژوهشگران دانشگاهی و متخصصان تاسیس گردیده است.

وی ادامه داد: عدم وجود مرکزی واحد به‌منظور ارائه مشاوره تخصصی و فنی برای حل مشکلات فنی و تخصصی بنگاه‌های صنعتی و معدنی به‌صورت کاربردی و نیز عدم وجود ارتباط موثر و مستمر بین صنعت و مشاوران و متخصصان، دانشگاه هرمزگان را بر آن داشت تا با تشکیل کلینیک صنعت به این نیاز ضروری صنایع استان پاسخ دهد.

رئیس دانشگاه هرمزگان افزود: براساس توافق صورت گرفته شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تخصیص امکانات و فضای مناسب به معاونت پژوهشی دانشگاه هرمزگان امکان استقرار هسته مرکزی این کلینیک را در بطن صنعت استان فراهم ساخته و دانشگاه نیز با ارائه خدمات توسعه کسب و کار به واحدهای تولیدی آن‌ها برای رفع مشکلات تخصصی و فنی کمک خواهد کرد.

شیخی اضافه کرد: بر پایه طرح کلینیک صنعت، ‌بنگاه‌هایی که با عارضه صنعتی روبرو هستند با تشریح نارسایی‌های پیش رو راهکارهای فنی و تخصصی لازم را از مشاوران کلینیک صنعت دریافت خواهند کرد.

دکتر حسین زینلی‌پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هرمزگان نیز در این آیین با بیان اینکه همه امکانات دانشگاه هرمزگان در اختیار کلینیک صنعت خواهد بود، اظهار امیدواری کرد نتیجه اقدامات کلینیک صنعت استان را در ارتقای وضعیت صنعت و جامعه ببینیم و این ارتقا باعث رسیدن به آرمان‌های نظام و انقلاب باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان هرمزگان نیز عنوان کرد:‌ کلینیک صنعت با محوریت نهادینه‌ کردن فرهنگ استفاده از خدمات کلینیکی و مشاوره‌ای، سعی می‌‌کند بستری مناسب را مهیا سازد تا هنگام بروز مشکل، صنعتگران به مشاوران کارآزموده مراجعه کرده و به سهولت برای رفع و درمان مشکلات فنی خود اقدام کنند.

شایان ذکر است کلینیک صنعت دانشگاه هرمزگان با حضور مشاور عالی استاندار، رئیس دانشگاه هرمزگان، معاون پژوهشی دانشگاه هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مدیران عامل شرکت‌ها و کارخانجات استان و جمعی از اساتید و پژوهشگران در محل شهرک صنعتی شماره دو بندرعباس افتتاح گردید. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار