معاون فرماندار کوهبنان:
معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوهبنان گفت: راه‌اندازی نیروگاه برق در کوهبنان در دستور کار قرار دارد که در راستای اشتغال جوانان موثر خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 12 April 2018

ذبیح‌الله شهنازی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اظها داشت: ساخت و ساز منازل مسکونی در کوهبنان زمینه اشتغال را برای بسیاری از افراد رقم زده است که در این راستا باید از مصالح و تولیدات داخلی در ساخت و ساز استفاده شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های متعددی برای ارائه خدمات در شهرستان راه‌اندازی شده در حالی که در سال گذشته 344 نفر سهمیه اشتغال داشتیم و در سال جاری 437 نفر سهمیه اشتغال داریم که امید است معادن سرب و روی تا پایان سال به بهره‌برداری برسند که در کنار آن زمینه راه‌اندازی کارخانه سرب و روی رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوهبنان بیان داشت: راه‌اندازی نیروگاه برق در کوهبنان در دستور کار قرار دارد که در راستای اشتغال جوانان موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم جاده ارتباطی کوهبنان به شهرستان زرند و مرکز استان در حال احداث است که با راه‌اندازی این جاده و کوتاه شده مسیر 22 کیلومتری زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران و اشتغال بیشتر برای جوانان فراهم خواهد شد.

منصور جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف رقم بخورد، بیان داشت: باید به جوانان اعتماد کنیم و به آنان فرصت خدمت‌رسانی بدهیم.

وی ادامه داد: معرفی جوان برتر ادارات، برگزاری جشن روز جوان و تجلیل از نخبگان و برترین‌های شهرستان، برگزاری اردوی تفریحی برای جوانان برتر در حوزه ورزش، معرفی سمن‌های برتر و تجلیل از آنان از جمله کارهای هفته جوان است.

جعفری ابراز داشت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نشست جوانان با مسوولان ارشد شهرستان، دیدار با خانواده شهید ورزشکار و جوان و ارزیابی سلامت جوانان از دیگر اقدامات هفته جوان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان از برگزاری جشن روز جوان با همکاری سایر ادارات و نهادهای دولتی در سالروز تولد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان خبر داد .

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار