بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد از افزایش 20 درصدی حیوان‌گزیدگی در سطح روستاهای این شهرستان نسبت به سه ماهه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 09 July 2015
بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد از افزایش 20 درصدی حیوان‌گزیدگی در سطح روستاهای این شهرستان نسبت به سه ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا ، "محمدرسول طاهری" در نشست مشورتی دهیاران، با بیان اینکه امسال در سطح روستاها هیچ گونه اتلاف حیوان صورت نگرفته است، افزود: این امر موجب گلایه‌مندی بهداشت شهرستان شده و میزان آمار حیوان‌گزیدگی روستاهای بخش مرکزی افزایش داشته است.

وی روستاهای وندرآباد، چنارسفلی، بادخوره، سیراوند، بهراز و قوشی‌تپه را از جمله روستاهای آلوده با آمار بسیار حیوان‌گزیدگی برشمرد و یادآور شد: در سال گذشته روستاهای شهرستان اسدآباد بالاترین آمار اتلاف حیوان را دارا بوده است.

طاهری با اشاره به بیماری‌های ناشی از حیوان‌گزیدگی خاطرنشان کرد: دهیاران باید هر چه سریعتر نسبت به اتلاف حیوان و سگ‌های ولگرد روستاهای خود اقدام کنند.

وی در ادامه با تاکید به دهیاران در رابطه با تسریع انجام پروژه‌های عمرانی با توجه به اعتبارات دهیاری‌ها گفت: دهیاران باید در پروژه‌های عمرانی روستاهای خود پروژه‌های ضروری را در اولویت کارهای عمرانی قرار دهند.

طاهری همچنین با اشاره به ساماندهی مسافربرهای شخصی روستایی اظهار کرد: مسافربرهای شخصی دارای کارت هوشمند برای افزایش سهمیه بخش مرکزی با تسهیلات 60 میلیونی و سود 4 درصد به پایانه استان مراجعه کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار