رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف يک دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق در چند باک اضافي تعبيه شده در قسمت هاي مختلف اين خودرو خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 08 July 2015

رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف يک دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق در چند باک اضافي تعبيه شده در قسمت هاي مختلف اين خودرو خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "رضا زارعي" با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري از مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان بهار مبني بر اينكه يک دستگاه اتوبوس اقدام به سوخت گيري مقادير زيادي گازوئيل در باك هاي اضافي و جاساز در اتوبوس نموده است و هم اكنون در حال حركت به سمت سنندج مي باشد، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: مامورين بلافاصله پس از وصول خبر، با استقرار در مسير تردد اتوبوس، اين خودرو را متوقف و جهت بررسي بيشتر به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز منتقل کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از بررسي از خودرو مذکور مشخص شد كه باك اصلي اتوبوس بزرگتر شده و تعدادي باك اضافي در جلو، كف و عقب اتوبوس به صورت ماهرانه اي تعبيه شده است و از طريق يك پمپ، سوخت هاي موجود در باك اصلي به ساير باك هاي اضافي تزريق مي شود.

سرهنگ زارعي خاطرنشان کرد: در اين رابطه با هماهنگي شركت پخش فرآورده هاي نفتي شهرستان بهار سوخت هاي موجود در باك هاي اضافي و باك اصلي غير استاندارد اتوبوس تخليه و در مجموع مقدار570 ليتر سوخت گازوئيلكشف شدو پرونده اي در اين خصوص تشکيل شد که در حال حاضر درمراجع قضاييتحت رسيدگي مي باشد.

توصیه های پلیسی:

1- قاچاق برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی در پی دارد،بنابراین تمامی انسان های خوب،با انصاف و مومن باید با این پدیده زشت که منطبق سارق به حقوق یک یا چند نفر و قاچاقچی به حقوق تمام افراد جامعه تجاوز می کند.

2- برخواست دشمن است مقابله کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار