" عبادت به جز خدمت به خلق نیست..."
تابناک:شب گذشته همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان و هم چنین دومین شب از لیالی قدر، مردم فداکار اصفهان با توجه به مشکلات کمبود خون موجود در کشور، آستین بالازدند و با اهدای خون در مراکز انتقال خون، در این شب مقدس عبادت کامل یعنی خدمت به خلق را انجام دادند.
کد خبر: ۵۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 08 July 2015

شب گذشته همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان و هم چنین دومین شب از لیالی قدر، مردم فداکار اصفهان با توجه به مشکلات کمبود خون موجود در کشور، آستین بالازدند و با اهدای خون در مراکز انتقال خون، در این شب مقدس عبادت کامل یعنی خدمت به خلق را انجام دادند.

به گزارش تابناک اصفهان، از بعد از افطار مرکز انتقال خون خواجو شاهد سیل عظیم مردمی بودند که برای اهدای خون به این مرکز آمده بودند.


نکته قابل توجه این بوده که با توجه به سیل عظیمی که برای انجام این کار الهی در این مرکز حاضر شده بودند، مردم مجبور بودند برای اهدای خون در صف های طولانی به ایستند و از همین رو تا ساعاتی از شب مردم فداکار اصفهانی در صف ایستادند و به نیازمندان خون اهدا کردند.


محمد مهدی حریری، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان درباره حضور مردم در دومین شب از لیالی قدر گفت: 1070 نفر سه شنبه شب در دومین شب از شب های قدر، مصادف با شهادت امیرالمومنین علی (ع)، به مراکز اهدای خون استان مراجعه کردند که از این تعداد 908 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با اعلام برنامه کار مراکز انتقال خون استان در شب 23ماه مبارک رمضان ادامه داد: مرکز انتقال خون میدان خواجوی اصفهان و مراکز انتقال خون کاشان و شهرضا در شب 23 ماه رمضان آماده خون گیری از مردم مومن استان اصفهان هستند هم چنین اکیپ سیار انتقال خون نجف آباد در شهرستان خمینی شهر پذیرای مردم خواهد بود.

حریری به شهروندانی که در شب های قدر به علت کم بودن ظرفیت مراکز انتقال خون موفق به اهدای خون نمی شوند توصیه کرد که تا پایان ماه رمضان در شیفت های صبح، عصر و پس از افطار به مرکز پل خواجوی اصفهان مراجعه کنند.


با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود این نیاز در بین برخی بیماران نیاز است عده ای این از خود گذشتگی را انجام دهند و در این کار الهی شریک باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار