مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه گفت: پیش بینی می‌کنیم اعتبارات حوزه روستایی استان در سال ۹۷ با افزایش ۲۰ درصدی به رقم ۹۰ میلیارد تومان برسد.
کد خبر: ۵۹۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ایسنا ، امیرخسروانی  با بیاناینکه دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه با همکاری دهیاری‌ها در سال ۹۷ رویکرد بوم گردی، گردشگری و برپایی جشنواره‌های بومی محلی را در روستا‌های استان مورد تاکید

قرار داده، اظهار کرد: همچنین برای پر کردن اوقات فراغت جوانان روستایی استان فضا‌های مناسب و استاندارد ورزشی را در روستا‌ها ایجاد خواهیم کرد.

وی در ادامه میزان اعتبارات سال ۹۶ حوزه روستایی استان را ۷۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌کنیم این رقم در سال ۹۷ با رشد ۲۰ درصدی به ۹۰ میلیارد تومانافزایش یابد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: افزایش اعتبارات حوزه روستایی استان طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ درحالی است که در دوسال ماقبل آن رقم کل اعتباراتروستایی استان تنها ۲۰ میلیارد تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم بخشی از اعتبارات سالجاری حوزه روستایی استان را صرف راه اندازی مکان‌هایی برای گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستایی و نیزپارک کودکان و فضای بازی برای آنان کنیم.

خسروانی همچنین به موضوع اعتبارات اشتعالزایی در روستا‌های استان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه روستایی استان ابلاغشده که ۵۰ میلیارد تومان آن را جذب کردیم.

وی تاکید کرد: پیگیر هستیم تا در سال ۹۷ بقیه این تسهیلات را جذب کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار