رئیس اداره ثبت احوال شادگان خبرداد:
رئیس اداره ثبت احوال شادگان از راه اندازی مرکز سیار صدور کارت ملی هوشمند در شادگان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 29 April 2018

سامی مقدم نیا  اظهار کرد: با راه اندازی مراکز سیار کارت ملی هوشمند، بستری فراهم شده تا از این طریق به بخشی از اشخاص این شهرستان که در معرض آسیب های جسمی و حرکتی هستند، خدمات ارائه شود.

وی افزود: این دستگاه برای اولین بار در شهرستان شادگان راه اندازی و برای دورترین نقطه شهر یا روستا این شهرستان استقرار و ثبت نام کارت ملی هوشمند را آغاز خواهد کرد.

رئیس اداره ثبت احوال شادگان ادامه داد: با توجه به پایان اعتبار کارت های ملی قدیمی و صدور کارت هوشمند و به منظور تسهیل در خدمت رسانی، اداره ثبت احوال شادگان به منظور رفاه حال هم شهرستانی ها و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی اقدام به تهیه ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی کرده است تا به شهروندان و روستانشینانی که امکان حضور در اماکن پیش‌بینی شده برای صدور کارت ملی هوشمند را ندارند با بردن دستگاه‌های سیار به آن محل خدمت رسانی را انجام دهد .

وی تصریح کرد: این سیستم با تدابیر امنیتی ایجاد شده است و آنجایی که عکس و اثر انگشت زنده فرد در کارت ملی درج می‌شود تمامی تمهیدات جهت تهیه این اطلاعات تدارک دیده شده است.

مقدم نیا گفت: برای تسهیل در امر صدور کارت ملی هوشمند ملی برای افراد مسن، معلولان، بیماران و یا کسانی که توانایی حرکت و مراجعه به مراکز درخواست ملی را ندارند شهروندان و روستائیان ساکن شهرستان شادگان برای درخواست حضور این ۵ دستگاه در محل خود به دفتر پیشخوان لفته واقع در شادگان خیابان امام جمعه مراجعه کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار