کد خبر: ۵۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از پایگاه خبری چرام،ابراهیم فتاح پور فرماندار شهرستان چرام پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در چرام با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: امروز مردم چرام بر حسب وظیفه با زبان بسته آمدند تا به آرمانهای رهبر کبیر انقلاب لبیک بگویند.

وی با اشاره به این شعار که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: ماهیت ضد اسلامی رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین دلایل ما است زیرا عقايد، افكار، انديشه، اعتقادات، نگرش و دريك كلام منافع ايران و اسرائيل در برابر هم قرار دارند كه اين امر نيز لزوم مبارزه با آنها را افزایش می دهد.

فرماندار چرام افزود: ما بعنوان يك مسلمان وظيفه داريم از هم كيشان و هم مذهبان خود درمقابل دشمنان مشترك، سکوت را جایز ندانسته و از آنها دفاع نماييم.

نماینده ارشد دولت در شهرستان چرام خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها قومی کاملا افراطی و خودبرتربین هستند که تلاش می کنند با کمک امپریالیسم رسانه ای غرب و پول های هنگفت آمریکا خوب وموجه و اشغال سرزمین های مسلمانان را یک حرکت منطقی نشان دهد.

فتاح پور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مهمترین مانع وحدت کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: راهبرد و استراتژی صهیونیست ها برای برهم زدن این وحدت، ناامنی و تهدید در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رابطه اسرائیل با گروهک های تکفیری و داعش، ابراز داشت: دود این گروهک ها تکفیری و داعشی ایتدا به چشم خود این غربی ها و آمریکایی ها خواهد رفت.

فرماندار چرام شکست های پی درپی اسرائیل در جنگ های سه و سی روزه با حزب الله لبنان و پنجاه روزه حماس را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها امروز دیگر به رژیم صهیونیتس به عنوان یک یار نگاه نمی کنند بلکه به عنوان یک سربار نگاه می کنند.

فتاح پور در پایان از حضور حماسی مردم چرام در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار