رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران به بیان توضیحاتی درباره حادثه آفرینی قرص برنج در یکی از هنرستان‌های منطقه 18 پرداخت.
کد خبر: ۵۹۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 01 May 2018

علیرضا راه‌پیما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ماجرای مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از هنرستان‌های منطقه 18 اظهار کرد: علت اصلی ایجاد این حادثه شیطنت‌‌های دانش آموزی و آوردن قرص برنج توسط یکی از دانش آموزان بوده است که این قرص را در آب حل کرده و گازهای سمی متصاعد شده از آن باعث مسمومیت دانش آموزان حاضر در محیط کارگاهی شده است.

وی ادامه داد: هنر‌آموز حاضر در محیط کارگاهی متوجه این اتفاق شده و سریعا دانش آموزان را از محیط خارج کرده است اما گاز سمی متصاعد شده در فضا باعث مسمومیت دانش آموزان و حتی معاون مدرسه که برای کمک رسانی به دانش آموزان در کارگاه بود،‌ شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران گفت: بلافاصله بعد از آگاهی مسئولان مدرسه از این حادثه نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و از 17 دانش آموز حاضر 15 دانش آموز در بیمارستان لقمان و دو دانش آموز به بیمارستان بهارلو انتقال پیدا کردند.

راه‌‌پیما درباره حال عمومی دانش آموزان اظهار کرد: تقریبا شرایط عمومی دانش آموزان در شرایط مناسبی قرار دارد که برخی از آنها مرخص شده و برخی هم بعد از تزریق سرم به طور سرپایی درمان خواهند شد البته مسئولان آموزش و پرورش منطقه 18 پیگیر این اتفاق هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار