کد خبر: ۵۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶ 11 July 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: سامانه 131 مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم راه‌اندازی این سامانه اظهار داشت: جهاد کشاورزی به عنوان متولی امر به تنهایی قادر به مبارزه با این پدیده مخرب و ویرانگر کشاورزی در ساوجبلاغ نیست و باید همه ادارات و نهادهای ذیربط در این راه کمک کنند.

وی افزود: سامانه 131 نیز راه‌اندازی شده که حتی از مردم نیز در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز کمک گرفته شود و شهرداران و دهیاران باید درباره این سامانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم مشارکت خوبی از این طریق داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ اخذ مجوز کامل از قاضی صدور احکام تخریب را موجب پیشرفت سریع اهداف در اجرای حکم دانست و افزود: وقتی احکام به صورت کامل اخذ شود در همه زمینه‌ها امکان ورود و برخورد با خاطیان و معترضان وجود دارد.

وی از شهرداری‌ها و بخشداری‌ها خواست تا محل دقیق ساخت و سازهای غیرمجاز را با جی پی اس ارسال نمایند تا هیچ شبهه و بهانه‌ای ایجاد نشود.

فرماندار ساوجبلاغ خواستار تعیین تکلیف بلوک زنی‌های غیرمجاز در سطح شهرستان شد.

پالیزگیر سنددار کردن زمین‌های متعلق به منابع طبیعی را یکی از راه‌های مهم جلوگیری از تصرف زمین‌خواران و ساخت و سازهای غیرمجاز دانست.

وی افزود: اخیرا شاهد جعل اسناد زیادی در مجوزها، پایان کار و استعلامات هستیم که می‌طلبد با تهیه هولوگرام توسط ادارات مربوطه بر روی اسناد برای جلوگیری از این قبیل کارها اقدام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار