کد خبر: ۵۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۵ 11 July 2015
جانباز 70 درصد دفاع مقدس و استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج از روز قدس به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی (ره) یاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله پورمظاهری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این روز به واسطه جنایت های مستمر رژیم صهونیستی ، هر سال با شکوهتر از سال قبل در ایران و جهان برگزار می شود.
وی بیان داشت : راهپیمایی روز قدس برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی پیام خاص دارد و زورگویان جهان باید دست از شرارت و آدم کشی بردارند.
پورمظاهری گفت: ملت قهرمان ایران امروز مصمم تر از گذشته نسبت به آرمان های والای نظام اسلامی پایبند هستند و روز به روز بر عزم واراده آنان در دفاع ارزش های الهی بیشتر می شود.
سید علی اکبر میروکیلی معاون فرهنگی شهرداری کرج به ایرنا گفت : روز قدس بهترین فرصت برای همدلی و همزبانی بین مردم ومسوولان و جهان اسلام است.
وی اظهار داشت: اگر اسلام واقعی به جهانیان شناسانده شود ، به خودی خود گروه های تکفیری به حاشیه خواهند رفت.
میروکیلی افزود: داعش و گروه های تکفیری عامل استکبار جهانی و اسراییل غاصب هستند که به زودی شر این گروه ها به حامیان آنها باز خواهد گشت. 
همچنین راهپیمایی با شکوه روز قدس در کرج با حاشیه هایی همراه بود که از استقرارچهار ایستگاه محصولات فرهنگی توسط شهرداری کرج و اجرای تئاتر خیابانی با عنوان ' یزدیان دیروز و یزدیان امروز' بود.
در تئاتر خیابانی یزدیان دیروز و یزدیان امروز، جنایات آل سعود و تکفیری ها در سرزمین های اسلامی سوریه ، عراق و یمن به تصویر کشیده شد.
همچنین تعدادی را راهپیمایان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مسلمان کفن پوش به راهپیمایی آمده بودند.
تیم های آتش نشانی ، هلال احمر ، پلیس ، فوریت های پزشکی و دیگر نهادها برای امداد رسانی در حاشیه این راهپیمایی باشکوه استقراریافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار