مدیر سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از آزادسازی ۳۰ جوان زندانی با کمک خیرین در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 03 May 2018

به گزارش تابناک : امیرعلی حمدالهی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان و جشن‌های خیرخواهانه در سالروز ولادت امام زمان(عج) اطهار داشت: به مناسبت هفته جوان و نیکوکاری برای روز نیمه شعبان جشن گلریزان زندانیان جوان 14 الی 29 سال به مناسبت هفته جوان در کرج برگزار شد.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: جشن گلریزان زندانیان جوان 14 الی 29 سال، در روز نیمه شعبان به مناسب ولادت امام دوازدهم در پارک خانواده جهانشهر کرج برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه سمن‌های مردم نهاد در زمینه‌های مختلف و اجتماعی برای کمک به زندانیان فعالیت دارند، ادامه داد: طی این مراسم، برای آزادی زندانیان 14 الی 29 سال جرایم غیر عمد، مبالغی از سوی خیرین و مردم جمع آوری شد که مردم نیز از این مراسم استقبال خوبی به عمل آوردند.

حمدالهی با اشاره به اینکه این جشن گلریزان توسط اداره کل ورزش جوانان، سازمان مردمى حامى جوانان برگزار شد، عنوان کرد: در این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم جشن ولادت امام الزمان(عج) برگزار و ٢٨ میلیون تومان برای آزادی 30 جوان جمع آوری شد که این افراد در هفته جاری با پرداخت مبلغ توسط ستاد دیه به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

 

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار