نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با اهالی فرهنگ و هنر مدارا شود، تاکید کرد: کار کردن در حوزه فرهنگی در استان فارس کار سختی است و اهالی فرهنگ و هنر مسئولیت سنگین به عهده دارند و باید افکار خود را در قاب مسئولین و خواسته هایشان به نمایش بگذارند و از آنجا که آدم های لطیفی هستند باید با آنها مدارا کرد.
کد خبر: ۶۰۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 20 May 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:مهندس فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: برنامه ریزی و مدیریت مبتنی بر چشم انداز روشن لازمه اجرای کارهای فرهنگی است.

 

وی با بیان ایکه نگاه مبتنی بر برنامه یک نیاز ضروری است، ادامه داد: استان فارس نیازمند سند توسعه فرهنگی است تا همه اقدامات و زحمات به ایجاد تصویر روشن از فضای فرهنگی استان کمک کند.

 

رجبی یادآور شد: در تنظیم سند توسعه فرهنگی باید تنگناها، شناسایی مسائل اساسی و فرهنگی استان، تعیین برنامه های بلند مدت و کلیدی را درنظر داشت.

 

رجبی با اشاره به اینکه باید با اهالی فرهنگ و هنر مدارا شود، تاکید کرد: کار کردن در حوزه فرهنگی در استان فارس کار سختی است و اهالی فرهنگ و هنر مسئولیت سنگین به عهده دارند و باید افکار خود را در قاب مسئولین و خواسته هایشان به نمایش بگذارند و از آنجا که آدم های لطیفی هستند باید با آنها مدارا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اسلام در بستر فرهنگی در ایران ظهور و بروز کرد، گفت: وسعت و بزرگی که در دل اسلام نهفته است که هیچ نگاهی نمی تواند به پای ان برسد باید اجازه بدهیم اندیشه ها در کنار اسلام رشد پیدا کند.

 

خاطر نشان می شود؛ این مراسم با حضور مسئولانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فارس و اهالی رسانه، فرهنگ و هنر استان در تالار کتابخانه اسناد ملی استان فارس برگزار و صابر سهرابی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار