رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در پی انتشار کلیپی دروغین مبنی بر کاشت گیاه مخدر در یکی از مراکز بهداشت شیراز گفت: گیاهی که در این کلیپ نشان داده می‌شود، شقایق وحشی است.
کد خبر: ۶۰۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 21 May 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:سرهنگ محمد جعفر تولایی با بیان اینکه انتشار هرگونه کلیپی که سبب برهم زدن جامعه و اذهان عمومی شود، برای شناسایی فرد خاطی از سوی پلیس فتا در دستور کار قرار می‌گیرد اظهارداشت: پس از انتشارکلیپی مبنی بر کشت مواد مخدر در یکی از مراکز بهداشتی شیراز ماموران پلیس مواد مخدر در محل حضور یافتند و متوجه شدند این نوع گیاه شقایق وحشی است و با آغاز فصل بهار در تمامی مناطق رشد کرده و سبب گمراهی افراد می‌شود.

تولایی با تاکید براینکه مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است، گفت: بدون شک می‌توانیم با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت عمومی و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه به ویژه جوانان بر پدیده شوم مواد مخدر فائق بیاییم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد قاچاقچی وتوزیع کننگان مواد مخدر از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار