تابناک:18 نماینده مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس در اعتراض به انتخاب استاندار جدید فارس صحن علنی مجلس را ترک کردند و استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند.
کد خبر: ۶۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 12 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، ۱۸ نماینده مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند.

مجمع نمایندگان استان فارس در اعتراض به انتخاب استاندار این استان در جایگاه هیأت رئیسه حضور یافتند و پس از گفت‌وگو و رایزنی با ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که ریاست صحن علنی مجلس را بر عهده داشت کوتاهی، با تقدیم استعفای خود به هیأت رئیسه، به صورت دسته جمعی صحن علنی مجلس را ترک کردند.

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس در گفتگو با «نسیم» با اعلام استعفای اعضای نمایندگان استان فارس گفت: مجمع نمایندگان استان فارس پس از امضای استیضاح وزیر راه، در اعتراض به معرفی فردی برای استانداری این استان که سابقه تند سیاسی، غیر بومی و ناآشنا به امورات استان است، استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه کردند.

وی همچنین گفت: مجمع نمایندگان استان، سابق بر این ۵ کاندیدا که همگی از معتدلین اصلاح طلب استان بودند برای تصدی این مسئولیت معرفی کرد ولی هیچکدام مورد قبول دولت واقع نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار