استاندار فارس گفت: امروز بنا داریم تمام همت و توان خود را برای پیشرفت استان در همه زمینه ها به ویژه حوزه پزشکی و بهداشت و درمان به کار بگیریم.
کد خبر: ۶۱۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 23 May 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار در مراسم بهره برداری از اولین دستگاه پت اسکن در جنوب کشور در بیمارستان کوثر شیراز، با بیان این که این استان در زمینه های مختلف به ویژه حوزه های علم و دانش زمینه ها و ظرفیت های بالایی دارد، اظهار داشت: شیراز با وجود مراکز عدیده ی علمی و دانشگاهی بخصوص دو دانشگاه برجسته شیراز و علوم پزشکی شیراز که در سطح کشور سرآمد هستند، جایگاه خاصی در زمینه های علمی و تخصصی دارد.

وی تصریح کرد: متخصصان پزشکی استان هر روز با دستاوردهای علمی خود در زمینه پیوند اعضا، کاشت حلزون، چشم پزشکی و حتی تولید داروهای خاص و ارزشمند، توانمندی های خود را به دنیا نشان می دهند که جای مباهات دارد.

استاندار فارس با بیان این که خیرین استان فارس در کنار متخصصین پزشکی، زیرساخت های لازم برای فعالیت های درمانی را فراهم کرده اند، ادامه داد: به هر گوشه استان پهناور فارس که می رویم، مشاهده می کنیم که در کنار فعالیت های دولت، خیرین نیز کارهای بزرگی را صورت داده اند که نشان دهنده همت والا و اندیشه سازنده و متعالی آن ها است.

تبادار با اشاره به بهره برداری از اولین دستگاه "پت اسکن ۲۵۶ اسلایس" در جنوب کشور در بیمارستان قلب کوثر شیراز، اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از یک رهاورد برجسته و بسیار ضروری در حوزه تشخیص بیماری ها هستیم که اولین نمونه در جنوب کشور و استان فارس محسوب می شود.

وی با اشاره به این که مدیران و مسئولین باید برای تکریم خیرین و ایجاد تسهیلات برای فعالیت های آنان پیش قدم باشند، تصریح کرد: خیرینی که در حوزه های مختلف برای رفع نیازهای هم نوعان خود تلاش می کنند، قابل تحسین و ستایش هستند و باید زمینه و فرصت فعالیت بیشتر و گسترده تر برای آنان فراهم شود.

استاندار فارس ساخت بیمارستان قلب کوثر و فراهم شدن دستگاه پت اسکن را نتیجه همت بلند و تلاش قابل تقدیر خیرین دانست و افزود: انسان های سخاوتمندی که از مال و سرمایه خود برای آسایش دیگران بذل و بخشش می کنند، شایسته صفت آزاده هستند.

تبادار با تاکید بر این که برای بهره برداری از تعداد بیشتری دستگاه های پت اسکن در استان فارس، تلاش و پیگیری جدی صورت خواهد گرفت، گفت: باید سایر ملزومات و تجهیزات مرتبط با دستگاه پت اسکن، در زمان کوتاه‌تری تهیه و نصب شود تا خدمت رسانی به بیمارستان، سرعت و کیفیت بالاتری داشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار