مدیرکل سازمان استاندارد استان یزد با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ واحد تولید فرآورده‌های کنجدی در استان یزد فعالیت می‌کنند گفت: واحدهای تولیدی یزد برای حفظ برندهای خود هم افزایی بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 30 May 2018

 محمد حسین ماجدی اردکانی در بازدید از صنایع غذایی نشاط آور یزد به اهمیت حرکت واحدهای تولیدی استان یزد به سمت نوگرایی و استفاده از فناوری‌های جدید اشاره کرد و اظهار داشت: این امر سبب می‌شود تا کارشناسان دولتی و سمن‌های مرتبط نسبت به بروز سازی دانش‌های تولیدی خود اقدام کنند تا قادر باشند وظایف حاکمیتی و نظارتی خود را به نحو شایسته، به انجام برسانند.

مدیرکل سازمان استاندارد استان یزد گفت: در تولید و ارائه کالاها و خدمات استاندارد و با کیفیت، هم گرایی تمامی عوامل دست اندر کار از قبیل، بازرگانی، تهیه و توزیع مواد اولیه، تولید کنندگان، بازاریابان و توزیع کنندگان بسیلر مؤثر است.

وی ادامه داد: پیشنهاد داریم اعضاء اتحادیه تولید کنندگان کارگاهی و سنتی فرآورده‌های کنجدی خود را به انجمن صنفی فرآورده‌های کنجدی استان که به صورت کارخانه ایی و بر طبق اصول استاندارد به تولید مبادرت می‌کنند نزدیک کنند و با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

ماجدی اردکانی با اشاره به اینکه کارخانه‌های تولید فرآورده‌های کنجدی که دارای علامت استاندارد هستند، محصولات کنترل شده تری را روانه بازار مصرف می‌کنند اضافه کرد: این واحدها با پیاده کردن اصول و قواعدی که واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) مستقر در کارخانه‌ها در اختیار آن‌ها می‌گذارند، می‌توانند تولیدات مرغوب‌تری را به دست مصرف کنندگان برسانند.

مدیرکل سازمان استاندارد استان یزد با بیان اینکه در استان یزد بیش از 250 واحد تولید فرآورده‌های کنجدی در حال فعالیت است اذعان داشت: فعالیت این تعداد واحد در سطح کشور بی نظیر و یک میراث ماندگار برای شهر تاریخی یزد است.

وی افزود: ضرورت دارد برای حفظ این برند، تمامی دست‌اندرکاران تولید و توزیع فرآورده‌های کنجدی استان یزد با ایجاد اتحاد و همدلی در بین خود و نیز با برند سازی خود، شهرت موجود را جهانی کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار