مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: ۷۷ زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان طی ۱۵ روز ماه مبارک رمضان آزاد شدند.
کد خبر: ۶۱۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 03 June 2018

به گزارش تابناک : اسدالله گرجی زاده، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان در محل هتل آسمان اظهارداشت: مردم مشارکت خوبی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان داشته اند.

 

وی افزود: 77 زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان با کمک 45 میلیارد ریالی خیرین طی 15 روز ماه مبارک رمضان آزاد شدند و به جمع خانواده های خود بازگشتند.

 

گرجی زاده با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در طول سال ادامه دارد، تصریح کرد: این اقدام با فراگیری بیشتری در ماه مبارک رمضان انجام می شود که جشن های گلریزان در سراسر استان اصفهان در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به گذشت شاکیان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، خاطرنشان کرد: برخی از شاکیان با گذشت تمام طلب و یا بخشی از طلب خود نسبت به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کرده اند.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان افزود: بیش از هزار و 300 نفر زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان وجود دارد که آزادی این زندانیان نیازمند مشارکت خیرین و گذشت شاکیان است که پیشگیری از ورود افراد به زندان هم از اهمیت خاصی برخور دار است.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار