رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با مخالفت نسبت به نصب سرعتکاه در معابر همدان، گفت: نباید شهر پلیسی در همدان ایجاد کرد.
کد خبر: ۶۱۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 03 June 2018
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با مخالفت نسبت به نصب سرعتکاه در معابر همدان، گفت: نباید شهر پلیسی در همدان ایجاد کرد.

به گزارش همدان پیام ، کامران گردان در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان، با بیان اینکه در این شورا بیش از ۱۷ سازمان عضو هستند که هر کدام ماموریتی داشته و باید تصمیم‌گیری کنند، اظهار کرد: ادعا داریم که همدان شهر گردشگری است، اما نباید با اعمال اقداماتی این موضوع را تحت تاثیر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه شاید گردشگران شهر پلیسی یعنی وجود سرعتکاه‌های فراوان را نپسندند، گفت: در راستای کنترل تصادفات نصب دوربین‌ها را در سطح شهر مورد توجه قرار داده‌ایم که اعتمادسازی نیز ایجاد شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه با اشکالات قانونی در خصوص اینکه سرور دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات کجا باشد، مواجهیم افزود: در حال حاضر سرور در شهرداری است که قبلاً پلیسی حضور داشت که از دوربین‌ها استفاده شود، اما اکنون دیگر این نیرو آنجا را ترک کرده است.

وی با تاکید به اینکه باید نقاط حادثه‌خیز مشخص شود، گفت: به خاطر رویداد بزرگ گردشگری در همدان، در حال حذف چمن و اضافه کردن شمشاد هستیم که به عنوان نرده استفاده است، البته در برخی نقاط نیاز به نصب نرده وجود دارد. گردان با اشاره به اینکه در این جلسه ادامه نرده‌کشی از سوی رئیس پلیس شهرستان مطرح شد که باید میزان آن مشخص شود، خاطرنشان کرد: باید به مقوله آموزش نیز توجه کنیم که متاسفانه هیچ کس توجه نمی‌کند، باید دید چرا آموزش مغفول مانده و تنها به موضوع اجرای مقررات توجه می‌کنیم؟

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۶ فوتی تصادفات در همدان گزارش شد که امسال به ۲۸ نفر رسیده است؛ گفت: این کاهش تصادف در مقابل افزایش خودرو بوده است. رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان افزود: با افزایش سرعتکاه موافق نیستم و باید سرعتگیر بر اساس استاندارد و در مناطق مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار