معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حضور ۱۶ گشت راهداری در جاده‌های استان در آستانه تعطیلات چند روز اخیر یاد کرد و گفت: ممکن است ترافیک برخی از محور‌های استان تا ۵۰ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۶۱۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 03 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محبی با اشاره به تعطیلات چند روز آینده که موجی از سفر را در محورهای استان خواهد داشت، اظهار کرد: در برخی از مناطق ممکن است تا 50 درصد افزایش ترافیک را داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، تعداد سفرهای از شرایط عادی کمتر خواهد بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش اکیپ‌های راهداری برای حضور در جاده‌های استان خبر داد و عنوان کرد: 16 اکیپ راهداری در این ایام پای کار هستند.

به گفته این مسئول، تمام راهدارخانه‌های ثابت و سیار استان نیز با بیش از 500 نفر آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

محبی خاطرنشان کرد: بیش از 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جرثقیل، ماشین کمک‌دار، تریلی کمرشکن، لودر، گریدر و کامیون نیز آماده است.

وی بیشترین بار ترافیکی در راه‌های استان کرمانشاه را در درجه اول مربوط به محور کرمانشاه به بیستون و پس از آن محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب دانست که حضور اکیپ‌ها و نیروهای راهداری در این مناطق بیشتر خواهد بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای همکاری با سایر دستگاه‌ها مانند پلیس راه نیز انجام شده است.

محبی از مردم خواست قبل از سفر از ایمنی خودرو خود مطمئن باشند، وسایل مورد نیاز وسیله نقلیه را همراه داشته باشند و حتما با سرعت مجاز رانندگی کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار