نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد: بازگشت به رهنمودهای امام خمینی(ره) می‌تواند راهکار حل مشکلات فعلی کشور باشد.
کد خبر: ۶۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 03 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)  اظهار کرد: سالگرد رحلت امام خمینی(ره) می تواند فرصت خوبی برای بازگشت به رهنمودهای ایشان که می تواند راهکار حل مشکلات فعلی کشور باشد.

وی با بیان اینکه عدم عمل به آموزه های امام (ره) در شرایط کنونی باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه های مختلف داخلی و خارجی شده، تاکید کرد: برگ برنده انقلاب اسلامی عمل انقلابیون و یاران امام خمینی(ره) به آموزه های انقلاب بود، هرچند این آموزه ها به تدریج در نسل های بعدی مورد بی اعتنایی قرار گرفت.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:بازگشت به آموزه های امام(ره)و یادآوری آنها خواهد توانست در ادامه راه انقلاب راهگشا باشد.

این فعال سیاسی در ادامه اشاره ای هم به ابعاد مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران داشت و اظهار کرد: امام خمینی(ره) از جمله شخصیت‌های بزرگ قرن بود که تحول اساسی تا زمان انقلاب ایشان در دنیا رخ نداده بود، زیرا تمامی انقلاب های رخ داده در دنیا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یا در قلمرو غرب رخ داده بودند و یا در قلمرو شرق.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ظرفیتهای دین مبین اسلام به پیروزی رسید و تداوم یافت، هرچند در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی آفت‌هایی مثل فساد و ناکارآمدی متوجه نظام بوده، اما این ضعف‌ها در حوزه های مدیریتی ربطی به دین ندارد و اصل انقلاب بدون وابستگی به جریانات چپ و راست همواره مترقی بوده است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) در برهه‌های مختلف زمانی و در کوران دشمنی‌ها و خصومت‌ها و بحران هایی که علیه ایران از جنگ و کودتا گرفته تا تحریم و ...شکل گرفته بود توانست جمهوری اسلامی ایران را بگونه ای پیش ببرد که همواره قدرت و نفوذ آن بیش از گذشته باشد، لذا تدوام راه ایشان خواهد توانست کشور را از مشکلات فعلی نجات دهد.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار