واکنش تابناک گیلان به مصاحبه اخیر نماینده رشت؛
به گزارش تابناک گیلان، در لحظات حساس و سرنوشت ساز مذاکرات هسته ای که بازار مطالب و مصاحبه ها داغ است،مرد شماره یک رسانه ای گیلان غلامعلی جعفرزاده طی گفتگویی اعلام کرد که با برگزاری چشن هسته ای مخالف است!
کد خبر: ۶۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 13 July 2015
به گزارش تابناک گیلان، در لحظات حساس و سرنوشت ساز مذاکرات هسته ای که بازار مطالب و مصاحبه ها داغ است،مرد شماره یک رسانه ای گیلان غلامعلی جعفرزاده طی گفتگویی اعلام کرد که با برگزاری چشن هسته ای مخالف است!

وی اینطور استدلال کرد که نباید ظلم های غرب علیه کشور را فراموش کرد،اما گویا این نماینده مردم رشت از سفره مردم و اوضاع اقتصادی آشفته،بیکاری و نگرانی پدران و مادران از آینده فرزندان خود بی خبر است و همچنین با فرهنگ غنی و قلب بزرگ ایرانیان کیلومترها فاصله دارد.

مردمی که امروز بیش از آن که به ظلم و کینه ورزی غرب فکر کنند دل نگران آینده فرزندان خود هستند.

این در حالی است که پیش بینی های تابناک گیلان از آن حکایت دارد که در صورت موفقیت کامل هسته ای مردم گیلان همپای مردم سراسر کشور به صورت خودجوش شادی زاید الوصفی از خود نشان خواهند داد.

به گزارش تابناک گیلان، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: با برگزاری جشن هسته ای امکان ایجاد شائبه و یا توهم برای غربی ها در زمینه فراموشی ظلم های آنها نسبت به ایران وجود دارد در حالیکه اینگونه نیست و هیچ وقت نمی توانیم ظلم های آنها را فراموش کنیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر مخالفت با برگزاری جشن هسته ای گفت:‌ آمریکا هر اقدامی که انجام دهد هیچ زمانی نمی تواند زخم هایی که بر پیکر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است را  ترمیم کند. می تواند آن را کاهش دهد اما قادر به رفع درد نیست و ملت ما هیچ زمانی قادر به فراموشی ظلم آمریکا نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: با برگزاری جشن هسته ای امکان ایجاد شائبه و یا توهم برای غربی ها در زمینه فراموشی ظلم های آنها نسبت به ایران وجود دارد در حالیکه اینگونه نیست و هیچ وقت نمی توانیم ظلم های آنها را فراموش کنیم.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس گفت: آنها هم نمی توانند هیچ وقت با پرداخت هزاران هزار میلیارد دلار پول خسارات وارده بر نظام جمهوری اسلامی ایران را جبران کنند.

وی ادامه داد: اگر بلوکه پول ایران،سقوط هواپیما ،تحریم و کمکشان به صدام نبود نظام جمهوری اسلامی ایران هر چند که در حال حاضر هم جایگاه خود را دارد اما می توانست جایگاه واقعی خود را داشته باشد و شاهد نبودیم عربستان یکه تازی کند و در ماه رمضان کودک کشی کند و یا داعش در سوریه و عراق باشد .

به گفته جعفرزاده ایمن آبادی آمریکاییها در جهت تضعیف ایران تلاش کرده و خسارات وارده از سوی آنها سال ها در خاطره ایرانیان باقی می ماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار