کد خبر: ۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 14 July 2015
فرماندار تهران با اشاره به مطلوب بودن طرح انضباط شهری در منطقه 12 شهر تهران که توسط شهرداری تهران اجرا شده افزود: پیش از اجرای این طرح باید با فرمانداری تهران هماهنگی می شد.

عیسی فرهادی گفت: طرح انضباط شهری شهرداری طرح خوبی است و قطعا شناسایی، ساماندهی و پیشبرد کار فرهنگی در منطقه 12 مورد حمایت فرمانداری تهران است؛ اما اعتراضی داشتیم مبنی بر این که باید این موضوع با فرمانداری تهران هماهنگ می‌شد.

وی افزود: اجرای چنین طرحی در منطقه‌ای از تهران نیازمند هماهنگی است و باید دستگاه های ذیربط در جریان باشند. برهمین اساس باید با فرمانداری هماهنگ می شد؛ البته این هماهنگی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، طرح انضباط شهری با هدف انضباط بخشی اجتماعی و ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه 12 در ابعاد مختلف توسط شهرداری تهران اجرایی شده است. از مهم ترین رویکردهای این طرح، ساماندهی وضعیت کنونی فعالیت دستفروشان، بساط گستران و افرادی که به واسطه فروش کالایی در پیاده راه ها سد معبر ایجاد می کنند، توسط مسئولین شهرداری عنوان شده است. همچنین از دیگر اهداف این طرح ساماندهی چرخ دستی ها به منظور برقراری انضباط شهری، ساماندهی لاستیک فروشان و اوراقچی ها در مسیر برقراری نظم، ورود انضباط شهری به پیرایش شهر و حذف زواید بصری و ساماندهی و کنترل حجم بالای تولید پسماند در بازار تهران از نوع خشک عنوان شده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار