نماینده مرودشت در مجلس: مجمع نمایندگان فارس پنج نفر را معرفی کرد، پنج نفری که دارای ویژگی هایی از جمله این که در دولت حضور داشتند ، همفکر دولت بودند و اصلاح طلب و اعتدالگرا بودند. کسانی بودند که معاون وزیر بودند. یک نفر از آن 5 نفر استاندار زادگاه شهر رییس جمهور بودند و همچنین از این 5 نفر سه نفر غیربومی بودند.
کد خبر: ۶۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 14 July 2015
برومندی خطاب به رییس جمهوری گفت: جناب آقای روحانی موضوع انتصاب استاندار فارس در دستور هیات دولت قرار دارد وظیفه می دانم به عنوان نماینده مردم فارس عرض کنم استان فارس سومین حرم اهل بیت است ، سرزمین 15 هزار شهید ، قطب کشاورزی ایران و دارای 35 درصد آثار گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی کشور است.

وی افزود: استان فارس شهر علم، ادب و فرهنگ است، شهر سعدی و حافظ است اما استان فارس علیرغم همه خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی با همه این ظرفیت های برشمرده دارای بالاترین رقم بیکاری است.

نماینده مردم مردوشت یادآور شد: در 6 سال اخیر ما 7 استاندار و سرپرست استانداری را در ساختمان استانداری فارس رویت کرده ایم. در دولت قبل 5 استاندار و سرپرست استانداری و در دولت جنابعالی تا کنون یک استاندار و یک سرپرست دیده ایم.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: شهر مقدس شیراز در دوسال اخیر 4 فرماندار و سرپرست فرمانداری را به خود دیده است آیا باید چنین استانی در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد؟ امید داریم دولت با درک صحیح از مشکلات، موجبات رشد و توسعه استان فارس را فراهم کند.

وی با بیان این که چند روز است که مردم فارس نگران و ناراحت هستند، افزود: ناراحت از این که سرنوشت مدیریت ارشد فارس به چه کسی سپرده خواهد شد . آقای روحانی به عنوان نماینده ای که همواره از دولت جنابعالی در مجلس بعد از انتخابات حمایت کرده ام می گویم شخصا موضوع فارس را رسیدگی کنید. از انتصاب استانداری که مورد توافق گروه های سیاسی در فارس باشد حمایت کنید.

برومندی ادامه داد: استانداری انتخاب کنید که اهل اعتدال باشد، به همه گروه های سیاسی و اجتماعی احترام بگذارد، موجبات افتخار نظام جمهوری اسلامی و دولت را فراهم کند و به مشکلات پرشماری که در فارس است، بپردازد.

وی خطاب به رییس جمهوری گفت: جناب آقای روحانی ما به شدت از وزارت کشور و وزیر کشور گله مند هستیم و من برای اطلاع نمایندگان و برای اطلاع جنابعالی عرض می کنم اعتراض من و همکارانم نه سیاسی است و نه قومی.

نماینده مردم مردوشت یادآور شد: وزیر محترم کشور در جلسه رای اعتماد گفتند ما در عزل و نصب ها با مجلس تعامل می کنیم البته بگویم نمایندگان مجلس هیچگاه قصد دخالت نداشتند و همواره نظرشان مشورتی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: چند روز پیش وزیر کشور به چند تن از همکاران من می گوید چند نفر را برای استانداری فارس پیشنهاد کنید. مجمع نمایندگان فارس پنج نفر را معرفی کرد، پنج نفری که دارای ویژگی هایی از جمله این که در دولت حضور داشتند ، همفکر دولت بودند و اصلاح طلب و اعتدالگرا بودند. کسانی بودند که معاون وزیر بودند. یک نفر از آن 5 نفر استاندار زادگاه شهر رییس جمهور بودند و همچنین از این 5 نفر سه نفر غیربومی بودند.

برومندی ادامه داد: ما به دولت و وزارت کشور گفتیم استان فارس مشکلات زیادی دارد فردی را منصوب کنید که بتواند این مشکلات را حل کند. فردی را معرفی کند که توانمند باشد و یا به مسایل فارس آشنا باشد و یا در فارس کار کرده باشد بنابراین این 5 نفر معرفی شد.

وی اضافه کرد: جای بسی تعجب است که آقای وزیر تا ده دقیقه قبل از این که فرد مورد نظر را به هیات دولت معرفی کند به هیچ وجه حاضر نمی شود به رییس مجمع نمایندگان بگوید که برای استانداری فارس چه کسی معرفی شده است. آقای وزیر آیا نمایندگان نامحرم هستند؟ چرا ترور شخصیت می کنید؟ چرامی گویید این 5 نفر صلاحیت نداشته اند؟

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: یکی از آن 5 نفر معاون جنابعالی است و یکی دیگر استاندار شهر آقای رییس جمهوری است. تناقض گویی نکنید. نمایندگان مجلس و ملت محرم دولت هستند.

برومندی افزود: سال دولت و ملت، سال همدلی و همزبانی است ما باید به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم و باید تعامل داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار