فرمانده نیروی انتظامی لارستان از دستگیری فردی خبر داد که تحت پوشش مامور اقدام به اخاذی و سرقت از خودرو‌های عبوری می‌کرد.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 17 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند ۳ نفر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تحت پوشش مامور به صورت مسلحانه اقدام به اخاذی از خودو‌های عبوری در محور بندرعباس به لارستان می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد در محور‌های مواصلاتی سوژه‌های خود را انتخاب و با غصب عنوان مامور به بهانه‌های مختلف اقدام به اخاذی از آن‌ها می‌کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان اظهار کرد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر از سارقان شناسایی و پلیس برای دستگیری وی وارد عمل شد.

سرهنگ دیندارلو تصریح کرد: در یک عملیات منسجم متهم در حالی که در منزل خود مخفی شده بود توسط پلیس دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با آن اقدام به اخاذی می‌کردند نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر متهم همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهم دو قبضه سلاح جنگی و تعدادی خشاب و مهمات مربوطه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در صورت مراجعه ماموران انتظامی، از آن‌ها برگ ماموریت و کارت شناسایی بخواهند و در صورت موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار