معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تاکید کرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با ارایه راهکارهای سازنده ممکن است و این امر باید از آموزش و پرورش و خانواده ها شروع شود.
کد خبر: ۶۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایمنا: محمدرضا محمد حسن پور در آیین تکریم و معارفه رییس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی با بیان اینکه برخورد علمی و آکادمیک با آسیب های اجتماعی برخوردی قهری نیست، اظهار کرد: شیراز در زمره زیباترین شهرها محسوب می شود اما نازیبایی هایی مانند آسیب های اجتماعی این شهر باید با تعامل، همکاری و همراهی مسئولان برطرف شود.

وجود آسیب های اجتماعی در شان شیراز نیست

لیلا دودمان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: در شان شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگی کشور نیست که در خیابان ها و کوچه پس کوچه های آن شاهد وجود آسیب های اجتماعی باشیم.

وی تاکید کرد: در دنیای امروز نباید مسائل و آسیب های اجتماعی را نادیده گرفت، بلکه باید متناسب با مطالعات جامعه حرکت و پاسخ های مناسبی به رویدادهای اجتماعی داده شود.

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز بیش از ۷۰ درصد از افرادی که توسط اداره آسیب های اجتماعی جمع‌آوری می‌شوند، معتادان متکدی هستند که به دلیل عدم حمایت و نگهداری دوباره به خیابان‌های شهر باز می گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار