معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدی رضوی از برگزاری مراسم با شکوه عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: نمار با شکوه عید سعید فطر مانند هر سال با حضور صدها هزار نمازگزاری که در ماه میهمانی خدا توفیق طاعت و بندگی پروردگار را داشتند، در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: نماز با شکوه عید سعید فطر به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد اقامه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که به دلیل حضور گسترده نمازگزاران در این روز، تمام صحن‌های حرم مطهر رضوی مفروش خواهد شد، بیان داشت: کتاب دعای قنوت عید سعید فطر در تعداد بسیار زیاد چاپ شده است و در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی ساعت7 صبح روز عید اقامه خواهد شد و مراسم عید فطر، از روز جمعه تا یکشنبه 27 تیرماه جاری، در صحن جامع حرم مطهر رضوی، از ساعت 21 تا 23 همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی برگزار خواهد شد.

حسینی ابراز داشت: حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و آیت الله سید احمد خاتمی؛ امام جمعه موقت تهران سخنرانان این مراسم در ایام عید فطر هستند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: قرائت دعای عید، سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و پخش نقل و شیرینی از دیگر برنامه‌های عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار