رييس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان از شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع مواد خوراكي فاسد در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 15 July 2015

رييس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان از شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع مواد خوراكي فاسد در شهر همدان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "احمد رحيمي" با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري مبني بر فعاليت كارگاهي در امر تهيه وتوزيع بستنيبا برندجعلي در شهرهمدان، عوامل نظارتي پليس امنيت عمومي، با همکاري بازرسان مرکز بهداشت همدانپس از هماهنگي با مقام قضايي، از کارگاه و انبار توليد بستني در يکي از مناطق شهر همدان بازرسي به عمل آوردند.

وي افزود: در بازرسي صورت گرفته مشاهده شد متصديواحد مذكوردر داخل اين کارگاه مبادرت به تهيه، توليد و بسته بندي انواع بستني فاقد پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و با استفاده از افزودني هاي غيرمجاز و بدون تاريخ توليد و انقضاء ، فاسد وغير بهداشتي از نظر ارگانيکي مي نمايد.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بررسي به عمل آمده مشخص شد، اين فرد با سوء استفاده از نام تجاري شرکت لبنيات وبستني "پوپ و صمد" اقدام به توزيع بستني مي نمايد که در اين راستا از کارگاه موصوف، مقدار يک و نيم تن انواع بستني بسته بندي شده کارخانه اي و 50 کيلوگرم مواد خوراکي فاسد شامل: (پودراسانس و ملزومات توليد بستني-پودر کاکائو - نان بستني)، کشف شد.

رييس پليس امنيت عمومي در خاتمه اظهار داشت: کارگاه مذکور به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و بهداشتي و نداشتن مجوز فعاليت، پلمب و از فعاليت آن جلوگيري به عمل آمد و پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت همدان شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار