با امضا شدن قرارداد رسمی کادر فنی تیم دسته اولی الماس شهر قم اعضای آن معرفی شدند.
کد خبر: ۶۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 28 June 2018

به گزارش تابناک قم، تیم الماس شهر در فصل جدید لیگ دسته اول کشور به‌عنوان نماینده قم راهی مسابقات خواهد شد و در نخستین اقدام کادر فنی از سوی این مجموعه مشخص شدند‌.

در چند سال اخیر نمایندگان قم وضعیت و برنامه مشخصی را نداشته و همیشه کار به واپسین دقایق موکول می‌شد اما امسال سنت‌شکنی شد و چند ماه مانده به آغاز لیگ یک استارت خورد.

بر اساس آخرین اخبار از تیم دسته اولی الماس شهر قم کادر فنی این تیم در فصل جدید قراردادهای خود را به‌صورت رسمی امضا کردند.

سکان تیم‌ بر عهده سید وحید غیاثی خواهد بود، فرید نقش‌بند در سمت کمک اول، محسن گودرزی مربی دروازه‌بانان، ابراهیم‌ درتاج مربی بدنساز‌ فعالیت خواهند کرد.

سعید برقعی به‌عنوان سرپرست تیم مشخص شد حمید قرنلی مشاور تیم و محمد حامد اسماعیلی مدیر رسانه هستند.

این در حالی است که کادر مشخص‌شده با تجربه بوده و امید می‌رود در صورت فراهم بودن شرایط شانس صعود به لیگ برتر در قم باشد.

اما لیست بازیکنان مدنظر کادر فنی تاکنون منتشرنشده و هیچ بازیکنی پیراهن الماس شهر را برتن نکرده است البته به نظر می‌رسد طی روزهای آتی وضعیت این موضوع نیز مشخص‌شده تا تمرینات به‌طور رسمی استارت بخورد.

مطلب خوش‌یمنی که این روزها در حوالی این تیم به گوش می‌رسد حضور مجدد آن در لیگ برتر است، بر اساس شنیده‌ها تیم شهرداری ساوه به دلیل مشکلات مالی از لیگ کنار رفته و در صورت تأیید این موضوع نماینده قم جایگزین ساوه خواهد شد.

اسپانسر جدید تیم قم طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتسال اعلام آمادگی کرده و در صورت تأیید هیئت‌رئیسه، الماس شهر به جایگاه لیگ برتری فصل گذشته بازخواهد گشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار