تابناک : فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 90 كيلوگرم ترياك از خودروي كشنده اسكانيا در عمليات مشترك پليس شهرهاي دليجان و محلات خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 15 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار عزيزاله ملكي در گفت و گو با خبرنگاران و در بيان جزئيات اين خبر گفت: روز گذشته ماموران پليس شهرستان هاي دليجان و محلات در يك عمليات مشترك موفق شدند در هنگام كنترل خودرهاي عبوروي در ايست وبازرسي اصفهان- دليجان از يك دستگاه خودروي كشنده اسكانيا 90 كيلو گرم ترياك را كه به شيوه ماهرانه اي در زير تختخواب آن جا سازي شده بود، كشف نمايند.

وي افزود:‌ پليس استان در امر مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر همواره داراي عزمي راسخ بوده و از هيچگونه كوششي در اين راستا دريغ نخواهد كرد .

اين مقام انتظامي به كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال در اين استان نيز اشاره داشت و گفت: در عمليات هاي پليس استان از ابتداي سال تا كنون بيش از يك تن و 799 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و 300 خرده فروش و 86 قاچاقچي نيز دستگير و 17 باند مواد مخدر نيز منهدم شده اند.

سردار ملكي توجه به ساماندهي معتادان را نيز از جمله اقدامات پليس در حوزه انتظام بخشي پليس خواند و گفت: از ابتداي سال تا كنون نيز در حدود يك هزار و 1600 نفر از معتادان توسط پليس مبارزه با مواد مخدر به مراكز درماني معرفي شده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار