معاون مالی و اداری شهرداری شیراز با بیان اینکه زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در تمام پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ... فراهم است، افزود: از تمام سرمایه‌گذاران با آغوش باز استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶ 20 February 2015

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، محمدحسن اسدی شامگاه چهارشنبه 29 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه تاریخی و هویتی شهر شیراز، گفت: این شهر شناسنامه ایران بشمار می‌رود و در اکثر کشورها شناخته شده است.

وی با بیان اینکه شیراز طی سال‌های اخیر تحولات زیادی را در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و سرانه فضای سبز شاهد بوده است، گفت: امروز پروژه‌های متعددی از سوی شورای شهر و شهرداری تعریف شده که امکان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در آنها وجود دارد.

اسدی با بیان اینکه تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده دارای بازده اقتصادی مناسب برای سرمایه‌گذاران است، گفت: انجام اقدامات بزرگ و تاثیرگذار نیازمند حضور و مشارکت بخش خصوصی است و بحمدالله نگاه سرمایه‌برداری از شیراز حذف شده و سرمایه‌گذارن واقعی می‌توانند در فضای مناسب ایجاد شده، در جهت شکوفایی شهر فعال شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز و به لطف مسئولان و دستگاه‌های مربوطه شاهد حاکم شدن امنیت مطلوبی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم و سرمایه‌گذاران بدون دغدغه می‌توانند در عرصه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: در عصر معاصر اداره شهرها و شکوفایی آنها با مشارکت بخش خصوصی و خود مردم شکل می گیرد و در شیراز نیز تمام این بسترها فراهم و در نگاه اداره شهر با همکاری مردم زمینه برای عمران و آبادانی شهر فراهم است و اگر قرار باشد زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران فراهم نباشد، شهرها نمی‌توانند برای شهروندان خود امکانات مناسب فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار