قائم مقام شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فارس با اشاره به سخنرانی‌های ساختارشکن برخی افراد در شیراز گفت: اصلاح‌طلبان تکلیف خود را معلوم کنند که اصلاً قانون اساسی را قبول دارند یا خیر؟
کد خبر: ۶۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 14 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:هدایت الله طاهری با اشاره به حضور و سخنرانی برخی چهره‌های ساختارشکن در شیراز اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر در یک سخنرانی رسمی که به میزبانی برخی احزاب اصلاح‌طلب در شیراز صورت گرفته است، شاهد آن بودیم که تندترین مطالب و توهین‌ها به قانون اساسی، اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه روا داشته شده و این موضوعات در سطح وسیع در فضای مجازی نیز انتشار می‌یابد.

وی با اشاره به سابقه این فرد معلوم‌الحال خطاب به اصلاح‌طلبان افزود: جریان اصلاح‌طلب باید پاسخگو باشد که آیا اصلاً قانون اساسی را قبول دارد یا خیر؟ باید تکلیف این یک بام و دو هوا مشخص شود؛ نمی‌توان گفت که از یک طرف نظام را قبول دارید و خود را درون نظام معرفی می‌کنید و از طرف دیگر حرف‌ها و عملکردتان با درون نظام‌بودن سازگاری نداشته باشد.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: باید نقش احزاب سیاسی مشخص باشد که آیا در جهت تقویت نظام می‌خواهند فعالیت کنند یا در جهت تضعیف نظام رفتار می‌کنند؟ ما قرار نیست نظام را تضعیف کنیم و البته مساله حاکمیت اصل است.

طاهری در ادامه عنوان کرد: در کدام ساختار سیاسی دنیا، اپوزیسیون در جامعه نقش مسئولانه پیدا می‌کند و این کمی دور از انصاف است که با وجود در مسند قدرت بودن و در اختیار داشتن شورای شهر و شهرداری و استانداری و بسیاری از ارگان‌های اجرایی، این‌گونه علیه نظام صحبت شود و این جای گلایه است.
وی اضافه کرد: باید ناتوانی در اداره برخی امور را از سوی مسؤولان سیاسی کشور را بپذیریم؛ الان دیگر بحث آمریکا و اینها هم نیست، بلکه در باب سیاست داخلی باید تدبیری شود که امثال اقای تاجزاده بستری برای ظهور و بروز و ساختارشکنی نداشته باشند، حداقل در شیراز از مجموعه استانداری و فرمانداری محترم انتظار می‌رود که این اتفاق صورت نگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار