کد خبر: ۶۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 16 July 2015
مسئول ستاد نماز جمعه ‌کرج از تغییر محل برگزاری نماز عید سعید فطر از مصلی کرج به بلوار امامزاده حسن(ع) این شهرستان خبر داد.
ابوطالب شفیعیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: همه ساله نماز عید سعید فطر شهرستان کرج در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه امسال محل برگزاری نماز جمعه کرج با تغییرات کمی رو‌به‌رو شده است، افزود: نماز عید سعید فطر امسال در بلوار امامزاده حسن حدفاصل دانشکده کشاورزی و مصلی نماز جمعه کرج برگزار می‌شود.
مسئول ستاد نماز جمعه کرج با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین رفاه نمازگزاران انجام شده است.
شفیعیان با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با سازمان اتوبوس‌رانی کرج به منظور تسهیل در امر ایاب و ذهاب و خدمت‌رسانی نمازگزاران انجام گرفته، تصریح کرد: امور مقدماتی این مهم فراهم شده است.
وی با بیان اینکه عوامل برگزارکننده نماز عید سعید فطر در کرج در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: عوامل و نیروهای برگزارکننده از امشب در محل برگزاری نماز عید فطر مستقر می‌شوند تا در صورت رویت هلال ماه شوال اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
شفیعیان با اشاره به اینکه به محض اعلام عید فطر اقدامات لازم در محل خیابان مقابل مصلی کرج انجام می‌شود، گفت: آمادگی استقبال از مردم و سایر مساجد شهرستان برای شرکت در نماز عید سعید فطر وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به منظور حفظ اتحاد و یکپارچگی مردم، نماز عید سعید فطر همزمان در مصلی‌های نماز جمعه و مساجد جامع شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود و از تمام مردم استان درخواست شده با حضور در مصلی و مساجد جامع یکپارچگی  و اتحاد خود را به منصه ظهور برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار