در حالیکه قرار بود برنامه ای طنزی غیراستاندارد به مناسبت عید فطر برگزار شود اما با هشدار به موقع سایت تابناک خراسان رضوی و اقدام به موقع مسئولان این برنامه که درشان فرهنگ مشهد مقدس نبود لغو گردید.
کد خبر: ۶۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 17 July 2015
سایت خبر 8 در مطلبی از تعطیلی اجرای برنامه حامد آهنگی در مشهد خبر داد درحالیکه امروز مجددا ثبت نام این برنامه آغاز و این صفحه اینستاگرام وی نیز حذف شد.




وقتی مسئولان تذکرمشفقانه رسانه محلی را ارج می نهند
 تعطیلی به موقع آقای طنز بی مزه در مشهد مقدس

در حالیکه قرار بود برنامه ای طنزی غیراستاندارد به مناسبت عید فطر برگزار شود اما با هشدار به موقع سایت تابناک خراسان رضوی و اقدام به موقع مسئولان این برنامه که درشان فرهنگ مشهد مقدس نبود لغو گردید.

تابناک خراسان رضوی پیش تر در خصوص این برنامه طنر چنین هشدار داده بود که:

در روزهای اخیر پیامکی برای مشترکان ارسال شده با این مضمون: اجرای طنز حامد آهنگی و بابک تانیش/27 تیر.

آدرس سایتی هم در پیامک قید شده که با مراجعه به آن می‌توان بلیط تهیه کرد و در تبلیغات آن ذکر شده: موسسه فرهنگی و هنری خورشید حکمت پارس با همکاری آرمان فردا با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

خوب است مسؤولان فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با جستجویی ساده در اینترنت و پایگاه‌های اینترنتی ارائه کلیپ، آخرین اجراهای افراد مذکور را ببینند. اجراهای بی‌محتوایی که اگر رقص و موسیقی مبتذل و بی‌ادبی و پرده دری را از آن‌ها حذف کنید، حرفی برای گفتن ندارند؛ در برنامه‌های گروه «تانیش‌کیش» نه از حکمت خبری است و نه از آرمان.

خوب است مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی- اگر برای برنامه «تانیش‌کیش» در مشهد مجوز صادر کرده‎اند - برای افکار عمومی توضیح دهند چنین برنامه‌ای چه نسبت و رابطه‌ای با فعالیت‌های قرآنی این اداره کل مانند نمایشگاه «قرآن و عترت» دارد که برای پایان ماه مبارک رمضان به آن مجوز داده‌اند.

بی‌شک اجرای این برنامه اعتراض فعالان فرهنگی و فرهنگ‌دوستان را در پی خواهد داشت و مشخص نیست تنش‌زایی در مشهد به سود چه جریانی است که به آن دامن می‌زند.

ای کاش مشهد در ایام پایان ماه خدا میزبان «خندوانه» بودکه تحسین همگان را برانگیخته؛ برنامه‌ای که بدور از لودگی و هجو و توهین توانسته خنده بر لب‌ها بیاورد و در ضمن به آموزش‌های مورد نیاز اجتماعی و فرهنگی بپردازد؛ مجری توانمندش مردم را تشویق به صرف جویی در مصرف آب و کتابخوانی می‌کند و ...

گفتنی است؛ محل برگزاری این به اصطلاح جشن سالن صبا (سالن همایش‌های صداوسیمای خراسان رضوی) اعلام شده است. باید از متولیان سالن صبا پرسید که کدام بار و محتوای فرهنگی را در اجرای این افراد دیده و سراغ دارند که عید پایان ماه مهمانی خدا را در اختیار آنها قرار داده‌اند؟ محتوای برنامه‌های آن‌ها چه نسبتی با رمضان و قرآن دارد که تأکید می‌فرماید: وَالَّذِينَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ. چرا بساط لهو و لعب چنین افرادی باید با نام رمضان و فطر گره خورده و همراه شود؟ جمع‌بندی یک ماه بندگی و لیالی قدر چنین برنامه‌ای است؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
اینا همش تهمت هایی که شما ها به آقای آهنگی نسبت میدید. لهو لهب چیه؟ خجالت بکشید بد نیس....هر چی هم باشه به هر دری هم بزنید بازم طرفدارای آقای آهنگی سر جاشون هستن .جوونای الان یکی مثه آقای آهنگی رو می خوان که شاد شون کنه نه برنامه های خسته کننده ای که شما ها براشون صلاح می دونید ....خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
بيچاره مردم مشهد با اين مديران نالايقش ميگم يه مراسم عزاداري چيزي اخه چقد ر جنگ شادي و از اين جور چيزا .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار