معاون فرهنگی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی و با سخنرانی امام جمعه موقت تهران در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 24 July 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سلامی با اشاره به ادامه برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) اظهار داشت: در سالروز میلاد امام رضا (ع) برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که سخنرانی آن بر عهده آیت‌الله احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه روز سه‌شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و حسن شالبافان نیز به مداحی می‌پردازد.

براساس برنامه‌های اعلام شده از سوی آستان مقدس احمدی در شب میلاد امام رضا(ع) مراسم جشنی ویژه کودکان با عنوان جشن میلاد امام مهربانی‌ها از ساعت 18 تا 20 روز سه‌شنبه در بوستان کودک حرم مطهر برگزار می‌شود.

همچنین روز چهارشنبه همزمان با میلاد امام رضا(ع) کارگاه آموزشی " سبک زندگی اسلامی" با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک ساعت 18 در حرم مطهر احمدی برگزار می‌شود.

در ادامه برنامه‌های ویژه میلاد مراسمی نیز روز چهارشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور کاروان زیر سایه خورشید در حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار